Vertekend de foto nou het beeld of heb je deze op de groei gekocht ?
Gaaf horloge
Vertekend de foto nou het beeld of heb je deze op de groei gekocht ?
Gaaf horloge
Klopt, gelukkig heb ik bij deze de rubber en de stalen band dus kan nog een beetje ruilen.
De SM300, maar ik zou net wel de laatste nieuwe nemen. Mooi ding.
Vertekend beeld. Vind ik altijd met een wristshot. In het echt valt gaat het goed op een 17,5 cm pols.
Net weer een km. gezwommen in zout water, maar mijn Citizen CA0710-82L van 255 euro gaat tevoren gewoon af hoor. Ik hoef zwemmend niet te weten hoe laat 't is. Vond en vind 't gewoon een mooi ‘klokkie’ en bespaar 'm een zouttest…
Zou trouwens kiezen voor de Omega. Maar alleen omdat ik dat het mooiste horloge in jouw lijstje vind en dat is dus een kwestie van persoonlijke voorkeur…
Ik heb geen zin om vijftig reacties door te spitten dus wellicht is het al gezegd: Omega 2254.
Dan hands down de omega.
En met co-axial uurwerk, want lekker onderscheidend.
Hebben we 't al vaak over gehad, op HF. Een wristshot geeft altijd een behoorlijk vertekend beeld.
Dus in het echt ziet deze er heel anders uit aan de pols van @Myspeedyworld.
Mooi, op zich, maar vind de wijzers er niet zo passen; beetje te ‘artistiek’ bij verder toch sportieve ‘klok’.
Zoals een wijs man ooit zei:
"Met een Black Bay zeg je: “Ik ben net klaar met school en wil eigenlijk een Sub, maar kan hem niet betalen.” Met een 2254 zeg je: “Ik heb deze ooit in Manilla gekocht toen ik bij de mariniers zat en dronken een paar hoeren aan het neuken was terwijl ik een tattoo kreeg.”
Ben je ook meteen van die ‘tramrails’-band af, die niet iedereen even geslaagd vindt.
Met die B&R zeg je: mijn labrador en roodwitte stok zijn onderweg, maar ik koop nog even snel een horloge.
Maar je hebt wel grotere cojones dan die labrador met zo’n klatser
Pols wel, m’n ogen niet
In laten bouwen in je Jeep Grand Cherokee.
De schroefgaten zijn al aanwezig. In je horloge…
Nog ff wachten tot november voor de release meen ik?