Eh, hehehehe… Hoe kan ik dat testen? Ik ga 'm niet uit elkaar halen om de onderkant van de wijzerplaat te bekijken.
Mijn grondhouding is “if it walks like a duck and quacks like a duck, it’s probably a duck” is hierop van toepassing. Ze zien er opgelegd uit, dus dan noem ik ze zo.
Dank!
Kijk, wat die antiek-handelaar had moeten zeggen is “Dan moet je niet bij mij zijn” en als de goede man had aangehouden “Nou moet je opdonderen”. Maar goed. “Mand!” was gelukkig het resultaat. Die meme is goud waard.
Dat was ook mijn gedachte, ik zie geen onscherpe overgangen onder macro.
Pfff. Lummel. Je kunt van mijn horloges verder zeggen wat je wilt, maar ze moeten wel technisch in orde zijn.
Ja, he? Ik houd van olijf-groen achtige kleuren.
Een Seamaster kan nog wel, een vintage zonder bezel of zo. De Seamaster range van Omega is veel langer en breder dan moderne Bond fans willen geloven, dus daar valt in te vissen.
En ja, de enige Sub die ik ooit zou willen hebben is de oorspronkelijke met stick wijzers, maar dan nog heb ik voor zo’n vintage rammelding niet meer dan 250 ballen over, dus ik vrees dat ik zo’n stukje curiosa niet a bezitten voor dat geld.
Leuk verslag en echt een heel gaaf horloge. Zit er zelf ook al een tijdje op te azen…
Ben benieuwd hoe die bevallen gaat. Kudos ook voor bitches brew trouwens
Tot nu toe uitstekend, eerlijk gezegd. Het is early days, maar het horloge is fantastisch comfortabel en een genot om te zien om de pols. Zeker een aanrader.
Oef, dat vreesde ik al en dat maakt de itch wel wat groter hier… Zag dat de Seiko Boutique hem momenteel niet op voorraad heeft maar ga er na de semi lockdown eens naar kijken. Nu even andere prioriteiten maar wellicht ergens komend jaar…