Wat voor jouw verhaal spreekt is dat de FT in 1917 verscheen, en de Tank naar verluid ook. Dat vind ik snel. De Mk1 was er in 1916 al. Maar hoe waarschijnlijk is het die in actie gezien te hebben?
Het is een interessante vraag. Het enige wat ik met zekerheid kan stellen is dat Renault een betere tank maakte.
Ik zal 'm niet lelijk noemen, maar als ik dit bij mijn vrouw aanbied moet ik wel een goed verhaal erbij hebben…
Blijft mij verbazen, de hoeveelheid belegen Omega’s die in dit soort topics voorbij komen. 18e verjaardag, afstuderen, cadeau vrouw/vriendin/maîtresse > opa’s Omega. Dergelijke klassieke modellen zie je niet snel van andere merken als suggestie. Zijn ze nou zo populair of gewoon leuk want “goedkope” optie van gerenommeerd merk?
De markt bepaalt de (tweedehands) prijzen met vraag en aanbod. Naamsbekendheid is een belangrijke factor !! Een Rolex loopt, evenals een HEMA klokje, ook gewoon 24 uur per dag maar kost een VEELvoud !! Maar “gezien” worden met b.v. een ROLEX is voor een aantal mensen HEEEEEEL belangrijk en hebben daar VEEEEEL geld voor over !!
Neem je vriendin mee voor een dag naar Antwerpen.
Slenter door de binnenstad en ga lekker lunchen.
Zoek de Swatchstore en bied haar aan om een Moonswatch voor haar te kopen.
Is een trendy en hip horloge.
Mocht ze het helemaal niets vinden zijn er genoeg andere winkels waar ze horloges verkopen.
Een seiko 5 is heel elegant volgens mij!
Een vrouwelijk familielid heeft de gloednieuwe seiko snx 5. Ze heeft héél dunne polsen maar door de witte dial is de 36 mm case écht biet te groot.
Past ook binnen het budget!!