Zoektocht naar mijn 40e verjaardagskado

Bedankt voor de link, daar ga ik me even verdiepen. Chrono24 en bestellen in het buitenland.

Mooi, geboorte en source of life :+1:

1 like

tweede hands mag ook hoor, moet er wel een beetje netjes uitzien natuurlijk. Tis wel een kado :wink:

1 like

Ik zou zelf altijd tweedehands kopen voor de max van het budget. Maar ik snap ook wel dat als dit je eerste dure horloge wordt, je hem liever nieuw hebt.

Hold my beer.

Leesvoer

Goedkoopste adres op internet.

8 likes

Bedankt voor de tip, en weet je… misschien is het stom maar dan zie ik Seiko staan… en dan heb ik niet het gevoel dat ik echt een swiss made merk heb.
Misschien raar maar dat gevoel maar dat is mijn eerste reactie.

Dat komt denk ik omdat Seiko’s uit Japan komen. :sunglasses:

7 likes

haha ja, zou het?

1 like

Ik zou ook voor een Omega SMPc gaan! Super horloge.

Denk dat je deze kan ophalen als je 2500 biedt: https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1600142111-omega-seamaster-300-2015-nieuwstaat-ref-21230412003001.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Is die van jou? :wink:

Qua afwerking doen ze niet onder voor een Seamaster, maar het zal de merkbeleving zijn.

Een SMPc moet gebruikt wel binnen je budget passen!

1 like

Nee :wink:

1 like

Nee hoor, tegen de tijd dat je 50 geworden bent zijn die grote cijfers heel nuttig zonder bril.

5 likes

Echt een no brainer…Oris Aquis of een Longines HC

1 like

Ik zou zeker eens bij Sinn gaan kijken. Die hebben heel veel moois in die prijsklasse.

Happy shopping!

4 likes

Aan de tekst zou ik kunnen afleiden dat je voor je verjaardag al 39 cadeau’s ontvangen hebt …

1 like

Heb je aan 39 cadeautjes nog niet genoeg?

1 like

Als het om horloges gaat, nooit.

Ha, dat vind ik juist mooi.

Alvast gefeliciteerd!

Uit jouw rijtje zou ik voor de Clean Ocean kiezen … eigen smoel en een lekker strak uiterlijk. Ik vind de wijzerplaat van de Mido wat minder in balans, en met de andere keuzes heb ik ook wat probleempjes.

1 like

Gek genoeg kon ik toen ik vijftig werd dichtbij veel beter zien zonder dan met bril (zelfs met multifocale glazen). En eigenlijk is dat nog steeds wel zo.