Zoektocht naar mijn 40e verjaardagskado

en voor 2500 heb je ook een hele dikke Sinn. echt mooie horloges.

2 likes

Omega Aqua terra met zeer mooie blauwe wijzerplaat, zeer goed uurwerk en tijdloos!

4 likes

Persoonlijk zeg ik van dit hele rijtje de Aquis (maar da’s logisch :sunglasses:)
Een Seamaster heb ik waarschijnlijk 10 x gepast, en die is echt definitief al een tijd van de lijst. Daarom is passen ook zo belangrijk : leuk hoor, fotootjes en raad van onbekenden op een forum, maar eerst zelf goed overal kijken.
En daarna de Aquis kopen.

3 likes

Mijn idee

7 likes

Ik zie heel veel goede ideeen en mooie horloges hierboven👍 Wil toch even een van mijn favorieten opperen hier

hou je nog veel geld over maar geen blauwe dial

1 like

Práchtig horloge ! :+1:

1 like

Lume is ook niet super bij de HC.

1 like

Welke Tag had jezelf in gedachten?

WAY201B.BA0927
De blauwe calibre 5.

Als je eruit bent welke het wordt en je hecht geen waarde aan een aankoop bij een juwelier vraag hier dan om online tips en ervaringen. Koop zelf ook altijd online. Hier een prijs voorbeeld.

1 like

Bedankt voor de tip!
Had her en der al gelezen dat er betere prijzen te krijgen zijn dan de list prijzen die ze bij AD’ hanteren.

1 like

Wellicht is Tissot ook ter overweging in een heel ander segment. Heeft een powermatic van 80 uur. Wel erg handig! Onderste foto is mijn pols.

2 likes

De Aqua Terra is een geweldig horloge. Ik heb er maar één probleem mee, en dat wordt door Swatch zelf veroorzaakt :wink:

De Certina DS Action Powermatic kost maar een fractie van de AT, en is voor het geld super afgewerkt. Opgelegde indices, mooie kast (wel wat simpeler dan de AT), robuust uurwerk (nee, geen co-axial chronometer inderdaad), en wat mij betreft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

De Aqua Terra stond ooit op mijn lijstje, maar twee redenen waarom hij er nu af is:

  • Ik wilde een quartz, en Omega heeft de quartz AT een stuk minder mooi gemaakt
  • Ik heb inmiddels de Certina, en daar geniet ik eigenlijk best wel van
2 likes

Ok, niet nieuw meer, maar titanium, goede leesbaarheid en electric blue wijzerplaat.

1 like

Bedankt voor de tip, maar persoonlijk vind ik geen mooi horloge. Is ook al verkocht zie ik.

1 like

Ik zou voor een speciaal moment sowieso een nieuw horloge kopen (of vintage).

1 like


EAT THIS, …cake voor je verjaardag.
:hugs:

2 likes

Mooi horloge!
:heart_eyes:

2 likes

Even ingezoomd, lijkt meer iets voor @Chillekasper :wink:

2 likes

Persoonlijk de aquis, maar het gaat om jouw voorkeur!

1 like