Zoektocht naar mijn pensioenhorloge : zwart, staal, alleskunner

Vind ik ook, maar gemakkelijk gezegd dan gedaan. Die Citizen Chronomaster?

Vind hier maar eens een passende verstelbare sluiting op van Citizen.
Voor de GS is het duidelijk, daar zoekt de halve wereld naar : nope.

1 like

In dat geval Kemal een berichtje sturen en 2,5k bieden. Dit is een serieus horloge waar je geen spijt van krijgt. Absoluut on par met Omega in relatie tot de bouwkwaliteit.

1 like

oei, nee

1 like

Nee, te losse horloges zijn echt niks voor mij. Liefst eigenlijk zelfs wat strakker.
En mijn pols is als een ander lichaamsdeel op een groot swingersparadijs : dik dun dik dun.

4 likes

Stop maar met zoeken, ik heb 'm gevonden voor je: Tag Heuer Cal.5 in 39mm of 41mm!! :wink:

5 likes

:joy:

Oke oke. Dan weet ik het ook niet. Ik blijf bij de Vertex.

Groetjes :v:

1 like
6 likes

9 likes

Koop dan gewoon het horloge dat je mooi vindt, en zet er een authentiek fixoflex bandje op :sunglasses:

81a7MpE8msS.AC_SX679

11 likes

Dachten wij hetzelfde tegelijk?:grin:

1 like

Mijn gemiddelde dag :
In de ochtend zie ik er zo uit
image

in de middag :

En in de avond :

Snappie de sluiting?

10 likes

Ja helemaal :joy:

Daarom heb ik in de winter staal en in de zomer Erika elastiekjes. Koop de Vertex nou gewoon want dan kan dit topic dicht, ik heb meer te doen vandaag.

13 likes

:face_with_hand_over_mouth:
Mooie rechte aansluitingen ook voor de kasten die ik liet zien.
En @Pieterswatch en @Timo9 nee, sorry. Te druk , en die 5 sterren zijn niet om aan te zien.
En cijfers vallen eigenlijk af.

1 like

Ik ben echt benieuwd of je er uit gaat komen.

Geen stalen band nemen (of in de la flikkeren) en die GS of Chronomaster op OEM of Molequin leer dragen :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Misschien is dit iets:
https://www.horloge.nl/citizen-super-titanium-promaster-sea-titanium-schakelband-59-r00764.htm

Een originele Citizin Supertitanium band waarbij de brushing aardig overeen lijkt te komen met die van de Chronomaster, vouwsluiting en fijnafstelling. Misschien de endlinks overzetten. Maar is wellicht het proberen waard

1 like

Een van deze een optie?

4 likes

Lijkt er in het echt in de verste verte niet op, Citizen en The Citizen zitten op een heel aander niveau qua afwerking. Ik heb deze best lang naast die Chronomaster in de kist gehad en ziet er echt anders uit.

3 likes

Om lekker mee te trainen en zwemmen? Alleen staal, geen andere opties. Echt waar.
Been there done that of zoiets.
@NeverLate de Oris is niet verstelbaar, en een aardige lap op de pols.
De Aquaracer een duiker
:point_down:t5:

Maar bedankt :facepunch:t5:

1 like

Een GS om mee te trainen en te zwemmen? Succes, zelfs water krast al op een GS…

En je bent oud, ga vissen, bridgen, badmintonnen oid…

2 likes