Al lang op zoek naar het perfecte horloge : GEEN duiker, zwarte plaat, stalen band, 100 WR, zeg pak-m-beet tot de 2500 euro. Niet te klein, niet te groot (39-41 mm). Simpel, strak, geen lelijke pukkel, datum mag ook weg.
Uurwerk interesseert mij niet, dus van automatisch (toch wel de voorkeur) tot solar tot quartz : i dont care.
Er is echter een groot nadeel, en dat is dat ik een goede verstelbare sluiting erop wil hebben. Geen uitleg voor nodig, ik wil dat gewoon, klaar.
Maar nou komt het…GS SBGV223 of alles wat daar op lijkt, heeft zo een sluiting niet.
Balen. Volgende optie?
Omega AT 2503.50, of iets in die richting. de quartz is de 2518. Zelfde probleem. Plus wat ouder, dus krijg je dat weer (duur beurtje itt de GS die tot mijn dood meegaat).
Next?
Ik ben om, een hoop geld maar wat een topper. Maar weer die sluiting

Wat mis ik? Een of andere SARB blabla met de juiste band en sluiting? Kom niet met een Explorer, want een lelijke grote 3-6-9, rolex, en 3 x de prijs. Omega AT vaak gepast, en ook die pakken mij niet.
De bovenste 3 modellen staan echt op 1, 2 en 3 in willekeurige volgorde, al moet ik zeggen dat ik de Omega en Citizen allebei nog niet gepast hebt.
Iemand nog een briljant idee? Zie door de zwarte bomen het bos niet meer.