Ok wist ik niet, weer wat geleerd. Thnx!
Ik dacht dat jij al jaren met pensioen was Hans😂
Tuurlijk. Zeker die quartz. 100 wr = 100 wr, en wat stoeien met halters kan elk horloge aan.
Krassen horen erbij, ben ik niet bang voor.
Maar ben net 52 geworden, en 52 is de nieuwe 38 zeggen ze
Hey Frits hoe is het?
My bad, dit was wat in mij opkwam
graag gedaan
Leuk draadje. Ik ben ook altijd aan het kloten met sluitingen zonder fijnafstelling.
Zou ook wel zo een alles kunnen wrillen hebben naast de speedy op staal
Een aqua terra is wel lekker hoor. Maar de mooie modellen buiten budget zie ik
Ben erg blij met mijn Noth Flag, maar sluting-schakel-combinatie is niet wat je noemt fijnmazig. Bij mij valt het gelukkig precies goed, dus heb geen klanten. Afrader voor FransT
Ik bedoel Frans da witte gij ook henk
Stoppe autocorrectie
@FransT kijk ook eens naar de Frederique Constant Highlife. Onder 2k nieuw. Staal plus rubber band…quick release systeem. 41mm, Cosc uurwerk.
Edit…hmm ik zie nu pas dat dit model geen zwarte plaat heeft muv een gouden versie niet op staal. Wel een grijze plaat…maar goed.
Bijvoorbeeld deze variant…
Hahaha ja!
Wij zitten denk op 1 lijn qua horlogesmaak hahah
Wijzerplaat is op zich ok. Strak, geen toeters en bellen. Die kastvorm is wel een dingetje
Moet je echt eerst goed bekijken, denk dat het gaat irriteren. Heb ook moeite met die Tissot PRX. Eigenlijk het perfecte horloge, maar die vierkante kast staat mij tegen (tijdje geleden gepast).
En momentje, heel even de band een gaatje wijder doen :

Verder top.
Mooi merk, mooie plaat, rustig, lekker uurwerk.
Ik heb hetzelfde als met die Citizen Tsuyosa.
Te vierkant (en een pukkel, maar daar gaat t nu niet om). Geen geld voor deze twee horloges, echt.
Iedereen is toch eigenlijk te dom om te poepen als je niet 1 van deze 2 horloges koopt

Pffff tja wat betreft het horloge en de band, ik ben nog aan het denken @FransT
Heb nu zelf de Ranger en de Pelagos39 band kunnen proberen . Zou geen stalen band meer willen zonder die verstelling.
Wat is dat toch ideaal.
Maar Pensioen-horloge zo oud ben je toch nog niet. Al is het al weer een paar jaar geleden dat we elkaar gezien hebben
Dan zou ik toch nog eens lezen…
ja, maar ben al lang klaar in Horlogeland he…Koop al heel lang niks meer, vind ze ook eigenlijk totaal niet interessant. Uurwerken doen me niks, accuratesse nog minder, alle soorten bandjes wel gezien en gehad dus alleen nog staal, geen chrono-vlieger-dresser-duiker…het is meer gewoon een dure armband geworden
Wordt mij nu te groot, helaas. Zodra ik wat anders heb kijk ik het nog even aan, en dan mag hij de deur uit De kast is uiteraard een lompe hork, de band en wijzerplaat nog steeds heerlijk .
Tijd voor wat anders.
Die citizen heb ik ook. two tone en de normale zwarte die te koop staat. Denk dat ik nog wel een groene prx zou willen en dan met rubberband en lederen band erbij