Echt waar? Ik vind de sluiting prima en met de halve schakel kreeg ik em prima op maat.
Die sterretjes zijn voor velen een ding… Mij stoort het totaal niet.
Mij ook niet, maar zo heeft iedereen wat
Ik heb het met dat font van Grand Seiko , dat lettertype
Akkoord
@FransT heb je al eens bij Farer gekeken?
Of een (ietske boven budget zijnde) S.U.F?
Of een Weiss? Ook prachtig.
Tot slot, is Bell & Ross al voorbij gekomen? Hebben ook niet vierkante varianten
https://www.bellross.com/#firstPage
Succes en veel plezier met je zoektocht!
Die is inderdaad tof zeg! Gaaf ding! Voldoet ook nog eens aan alle eisen beste tot nu toe, Tudor Ranger goeie 2e keus imo.
Ahh ik vroeg me al hoe je dat deed met de Aquis.
Ge bent gewoon gewoon rap met een stoker!
Hier helaas ook geen oplossing!
Hoogstens als toevoeging mocht je toch nog gaan twijfelen om de Omega samen te stellen;
Niet doen! wat een bij elkaar geraapt zooitje!
Wel doen! die verstelbare sluiting is fantastisch!
Fortis Flieger. Met 2e tijdzone, 20ATM, afleesbaarheid is en blijft perfect dankzij brixtrack, ook wanneer de ogen wat minder worden. 5 jaar garantie ook op WR.
Dus de alleskunner met slideclasp.
Je hebt nu de tijd.
Was wel een ouder model, die van 38.5 met grijze plaat. Maar ook met een half schakeltje. Ik vrees dat ik nooit tevreden zal zijn met een bracelet zonder micro adjustment (met een pinnetje is goed hoor, maar de mogelijkheid moet er zijn). Een horloge dat te strak zit is irritant en te los is ook onhandig
Dat S u f kende ik niet. Erg mooi. En ook geleerd dat de finnen nog meer btw dan wij mogen betalen…
Helemaal mee eens. Daarom liggen de meeste bracelets van mij in de doos, behalve die van de at, daar kan ik niks beters\mooiers voor vinden. Echt, al zoveel leren banden op geprobeerd. Zo jammer.
Oh jee, En hij zei nog zo : geen duiker!
Beide horloges schreeuwen toch niet echt duiker? Nou ja, het is maar een suggestie.
Nee joh, zeker niet. Maar hij schiet echt heel veel af…Ik vind dit een mooi topic. Er komtvzo veel mooi spul voorbij…
Ja als je 2,5k gaat uitgeven, moet het je wel perfect bevallen natuurlijk. Vind ik niet meer dan logisch. Mensen kopen hier horloges alsof het snoepjes zijn man. Vind ik frappanter.
Frappant. Mooi woord.
yep, maar ik ken mijzelf. Ga mij na verloop van tijd irriteren, en een horloge moet mij gewoon in één keer pakken. Vind ook erg weinig mooi, dat is ook zo. Draag zelf vaak een skx, wat ik serieus ook een lelijkerd vind.
Heb, en zeker de laatste tijd, heel veel gepast maar valt bijna allemaal zo tegen om de pols.
Omega Seamaster of AT? Prachtig, 3 x niks bij mij. Die PO , tot ik hem om deed
Te dik, te groot, te shiny. BB58? Schitterend, totdat je hem in je handen hebt : standaard duikertje. Pelagos? Boring.
Álles met een king size 3-6-9 (ben toch niet blind?, en ik weet hoe je tot 12 moet tellen).
Weet je wat ik wel écht fantastisch vind staan? Een Speedmaster, met maantje Maar daar heb ik werkelijk geen ene reet aan : drukke dure chrono, gevoelig, nou niet echt een horloge voor mij. Echt niet.
Strak, zwart, degelijk, saai, geen cijfers. Zoals mijn eerste 3 voorbeelden. Thats all folks.
Ook al kost ie 250 euro, dan nog. Ben ook geen flipperaar : kopen, 2 minuten om de pols, verkopen. Ik probeer ze eerst wel gewoon ergens, is nog veel leuker ook.
Een ritje ergens naar toe, een babbeltje, kijken, voelen…je weet wel. In een winkel.
Ahah, ik begrijp het heel goed! En dan zeg ik 'gewoon geen horloge Hallo Frans! en och, ik loop al maanden met een slechts 7mm hoge en bijna niks wegende Citizen quartz van minstens 20 jaar oud, so what?
Heeeeeey Drexie !!! Comment ca va comme ci ci ca!
Neeh da`s ook zo saai he. Wil wel wat hebben natuurlijk, een leuke geinige armband wat beweegt voor 1500 euro
Binnenkort rij ik naar Die Osterburen , Aachen of Oberhausen, om die zwarte Sinn te proberen. Daar kan ik wel een andere sluiting of band op krijgen. Is dat niks, dan zie ik het dan wel weer.
Heb ondertussen dit gekregen :