Succes met de zoektocht, gaat vast lukken
Jawel. En zo niet, dan niet. Luxe probleem : alsof je paard ineens geen wortels meer lust
Of gewoon dit ding :
Ben ik ook van alles af. Voor een paar honderd oid.
Of je kart meteen even door naar Frankfurt, daar staat de fabriek, met winkel erbij . Kan je waarschijnlijk alle modellen even bevoelen.
Als je maar in één model geïnteresseerd bent heeft dat niet veel zin bedenk ik me nu
Pepermuntjes vinden ze ook heel lekker Maar, een horloge voor de oude dag … niet te groot en het moet op leer kunnen, dat vind ik toch wel het fijnste dragen, behalve als het warm is. Maar jij bent geloof ik een staalman en dan zeg ik 'gooi af die stalen ketenen!
Nou, ik zou er niet de rest van m’n leven tegenaan willen kijken
Ik bel eerst even wat winkels daar, degene het dichtst bij Amsterdam wint.
Hee du, haben sie eine Sinn? Zo eine swarze, du weist wel. Ein funf funf six. Und dan nicht mit die rare groose drei six neun, das ist kein porum.
Nee joh, doe toch veel te veel voor een saaie leren band. Zit niet achter de geraniums. Wil gewoon een alleskunner waar ik 20 jaar plezier mee heb.
Dan ok, dan valt deze af Kijk, zo makkelijk kan het.
Hahaha!
Dan zou ik misschien toch voor de Sinn met de 3-6-9-12 wijzerplaat gaan. Ik weet niet precies waarom maar alleen die sticks … zou het voor mij niet helemaal zijn.
Rode wijzer is wel geinig, datum zou mij niet storen
Vind enkel die lugs wat ielig, verders wel een koele klok .
Die met de cijfers heeft ook een datum, op de 4 maar daarvan zijn de cijfers iets gedraaid zodat ze waterpas staan. Op zich een heel lekker detail waarvan ik altijd blij zou worden. Is die met arabics er eigenlijk ook in titanium? Zo ja, dan denk ik dat je daar geen spijt van zult hebben.
Hij vindt hem amazing (wel een duidelijke review). Gecoate blabla, ETA-tje, duidelijk afleesbaar. Daar overleef ik de apocalyps wel mee

Ok problem solved, het wordt een amazing Sinn👍
Wel een leuke band btw
of deze band, maar dat beslis ik wel als ik in de toko sta.
H-link is wel typisch Sinn he?
Wel een grappig ding om erbij te hebben voor dat geld
Ik heb eens even dat filmpje van Tedje bekeken, maar die Sinn is inderdaad in alle eenvoud een heel leuk horloge, die niet snel zal vervelen denk ik zo
Vind sowieso dat er in de bundesrepublik hele leuke horloges gemaakt worden. Mühle Glasshutte is ook zo’n merk bijvoorbeeld
Ik heb een 556RS op finelink en een 556IB op H-link.
De eerste was de RS op finelink, ik dacht dat dit horloge mooier op de H-link zou staan dus ik kocht een IB op H-link. Uiteindelijk vind ik de RS op finelink toch het mooist. De band geeft net even wat glamour mee…
Als je de Sinn mooi vindt is dit wellicht ook iets voor je:
960 euro, “hardened, brushed, sapphire crystal with anti-reflective coating, water-resistant to 20 ATM, crown with A-logo, screw-down case back with sapphire crystal.
Dimensions: Diameter 39mm, thickness 10,8 mm, lug-to-lug length 45 mm”
Voor 180 euro een stalen band erbij en klaar. Weet alleen niet of die band verstelbaarheid kent, mss een mailtje richting Archimede waard.