Zoektocht naar nummer vier (Duiker) Laat de suggesties maar komen

3 likes

Even een poll met de meest genoemde suggesties:

Welke duiker tot €3000?
  • Tudor BB58
  • TAG Heuer Aquaracer
  • Oris 65
  • Oris Aquis
  • Omega Seamaster

0 stemmers

1 like

Bb58 voor mij!

3 likes

Eigenlijk, voor een horlogeforum te zijn, krijgt de brave man wel voorspelbare suggesties.

5 likes

je wensenlijst komt inderdaad uit op de BB58.

ik zou persoonlijk wel voor de blauwe gaan (dat gilt/fauxtina van de zwarte vind ik niet mooi). Sterker nog, heppum zelluf.

Perfect formaat, geen lompe duiker. Heritage, door bolle saffier beetje vintage vibe. Draagt super.

4 likes

Ja dat wel. Persoonlijke ervaring is dat de niet-voorspelbare exemplaren niet zo lang in de collectie blijven.

1 like

We zijn allemaal een stel :sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep::sheep: op zoek naar een :unicorn:.

Daarnaast is ‘out of the box’ zo lastig te flipperen en gezien het track record van TS zou dat ook zo maar een argument kunnen zijn.

Maar je hebt gelijk, dan deze maar :+1:t2:

Kom maar door Bor :muscle:t2::muscle:t2:

6 likes

Buiten de doos?

Dan de Rado Captain Cook. Zelf ook lang naar gekeken maar ik ben een mak schaap en vond de BB58 mooier

3 likes

Ook zeker een goede optie, die heb je ook in funky kleurtjes toch?

2 likes

Ja hoor, funky as hell:

6 likes

:metal:t2:

1 like

Heel gaaf!
Ik heb al een beetje spijt haha

1 like

Helemaal mee eens, wat een knaller!

6 likes

De Seiko SPB143. De afgeleide van de 62MAS en SLA017J1.(afbeelding)

Meer geld hoef je niet uit te geven of je moet per se het dure broertje SLA043 met blauwe wijzerplaat willen hebben. Gezien je andere horloges misschien toch ook een goede keuze.

Succes :blush:

2 likes

Ik zou voor een Oris 65 gaan (laatste model). Persoonlijk vind ik de BB58 echt gehypt hier op HF. Ik vergeet nooit meer mijn gevoel toen ik die ging passen. Is het dit nou?

2 likes

Ik heb zelf een SLA017, maar elke keer dat ik die SLA043 zie denk ik :heart: :stuck_out_tongue:

2 likes

Tsja, voor velen doet ie het wel :slightly_smiling_face:

Oris is ook tof, maar voor mijn gevoel iets “gewoner”. Dan zou ik de Seiko route opgaan eigenlijk :+1:

1 like

Heb de spb 149 gehad. Vrij lang gedragen. Echt mooi en betaalbaar horloge.

1 like

Ik heb 'm via Jaap binnen, jij hebt de Captain daar achtergelaten?! Shame on you :smiley:

1 like

Nee, zeker niet.
Ik vond het een toffe, maar toch voor een BB58 gegaan. Wellicht neem ik hem er ooit nog een keertje naast :+1:

2 likes