Zoektocht naar nummer vier (Duiker) Laat de suggesties maar komen

Aha helder! De bb58 staat ook op m’n lijstje maar voor nu meer dan happy met de Cook:

6 likes

Die Rado is een beauty :heart_eyes:

Of de nieuwe(te) Hightech Ceramische Captain Cook met half skeleton wijzerplaat.

2 likes

Dit zou toch wel moeten lukken, in mijn ogen 1 van de mooiste Omega ontwerpen

9 likes

image

Helemaal vergeten te noemen…

4 likes

Een leuk, minder voor de hand liggend, alternatief voor de zwarte Black Bay (?). Deze Harrods edition. Valt helaas wel wat boven je budget.

4 likes

Deze Nomos.
Superkwaliteit, understated, kun je mee zwemmen, maar past ook prima (met bv een kroko bandje) tijdens een dinner.
Inhouse, 200m waterdicht en 8,5mm plat. Best uniek.
Ideaal voor de vakantie.

9 likes

Wat een suggesties, dank iedereen. Leuk om te lezen. Veel zijn ook al door mijn hoofd gegaan.

Oris 65
Oris Aquis
BB58
Spb143

Lastig, lastig. Kan ook het duiker idee loslaten en een GMT doen en dan de Tudor pepsi GMT. Of even wachten en dan hopen op een bb58 GMT

3 likes

Ik persoonlijk vind een GMT niet echt een meerwaarde, af en toe zelfs too much met die extra wijzer in de plaat haha

1 like

Ik zie het ook niet. Er zal zeker wel een publiek zijn dat effectief wekelijks meerdere tijdzones doorkruist maar om nu zo in de war te geraken dat je niet meer weet hoe laat het thuis is (of dat je daar ook nog effectief van wakker ligt en je het op je horloge moet zien), gaat er bij mij moeilijk in. Dat gezegd zijnde, is de hobby gek genoeg op zich en kan dit er nog wel bij.

Wat ik wel praktisch vind, en dat zie je wel vaak op GMT horloges en minder in het algemeen, is een uurwijzer die je onafhankelijk kan verzetten. Als je dan toch door verschillende tijdszones gaat, moet je niet met je slaapkop zorgen dat je de klok helemaal juist zet. Gewoon het uurwijzertje volstaat.

1 like

Allereerst word ik altijd heel vrolijk van een Pepsi. Of er nou Rolex, Tudor of TIMEX op staat; kleur doet leven. Een Coke doet mij op een of andere manier een stuk minder. GMT functie lig ik niet wakker van en hebben de Explorer’s ook.

Maar ter zake. Je hebt 3 horloges van hoge kwaliteit dus zou ik voor een 4e je budget naar boven bijstellen. Misschien komt Tudor binnenkort met een kleinere GMT of is er een andere Tudor met gekleurde bezel die je aanspreekt. Nu ik dat schrijf moet ik meteen aan de FXD denken. Gewoon op de wachtlijst gaan staan en alvast veel voorpret.

Lastig…

1 like

2 likes

Gaat wat betreft dikte niet in de 58 kast passen :roll_eyes:

1 like

Precies dat. Kleuren combi is gewoon lekker.

1 like

nou dan zijn we er toch; probleem opgelost ! :smiley:

Zit met hetzelfde dilemma ook op zoek naar wat nieuws. Budget max 5k vandaag een kleine pas sessie gedaan. De nieuwe Tag omgehad en wauw wat een horloge zeg. Die adviseer ik je oprecht om in het echt de bekijken wat een beauty zeg!

Ik wilde hem meenemen maar ze hadden de blauwe niet liggen en wil die kleur eerst zien. Maar :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

De foto’s doen hem absoluut geen eer aan

5 likes

Seamaster gepast maar moet zeggen dat die wel erg aanwezig is. Captain cook heb ik snel weer afgedaan deed helemaal niks voor mij en de Longines legend diver. Daar raakte ik een klein beetje door betoverd wat een mooi horloge :watch: is dat

6 likes

Omega SMP300M op staal of rubber.

Met 41mm :ok_hand:t2:

2 likes

Oeh nice!! Waar had je die gepast?

1 like

Eerste generatie Omega Planet Ocean.

42mm, maar korte lug to lug.
En mooi op staal en rubber.

Tussen de 3 en 4k maar het geld volledig waard.

6 likes

De nieuwe TAG? Bij schaap van de raap

2 likes