Zoektocht naar perfecte dresswatch > Eigen horloge project

Nice!

Vooral die gouden plaat lijkt echt minder. Die groene is sowieso de best :smiley:

3 likes

Ik zei eerder al dat 90% van horloges met zwarte wijzerplaat, meh tot lelijk zijn. Deze is keihard in de resterende tien. Dit zwart met die opgelegde indices… Ik zou 'm zelfs bijna mooier dan de groene gaan vinden :hugs:

3 likes

Altijd gevaarlijk met een bol saffier erboven voor felle reflecties. Je zal je saffier heel goed moeten ontspiegelen dan :blush:

Wel heel mooi!

2 likes

Prachtig :ok_hand:

1 like

De verschillende versies zijn allemaal mooi. De gele/gouden is mijn minst favoriete. Horloge doet me overigens denken aan de Hentschel Meister edition die eerder dit jaar op het forum stond en dat is beslist geen schande.

1 like

Ho ho… Dit zijn foto’s en geen renders? :scream_cat:

1 like

Klopt.

1 like

Ongelooflijk goed gedaan Paul.

Ga maar vast 100 uurwerken bestellen.
Ik denk dat ze zo verkocht zijn. Ook voor de prijs die je gaat vragen. Al weet niemand die nog. Dit gaat voor mij qua perfectie in uitvoering rap de microbrand voorbij.

8 likes

Indrukwekkend! Je hebt iets heel moois neergezet. Zwart is ook echt lekker!

2 likes

Ik ben wel heel benieuwd, wie weet kan ik het betalen als ik verder m’n kruit droog houd. :joy:

Pure Klasse :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Prachtig Paul. Ben normaal van de duikers, maar zoiets zou ik ook wel willen :heart_eyes:

1 like

Prachtig, alleen de naam spreekt me niet aan. Stel me dit horloge voor zonder naam op de dial. Dan druk ik direct op de bestelknop.

Heb ik niet echt last van

Daar op veel verschillende redenen groot voorstander van!

Hoe moser soms zonder merknaam bescheiden en duidelijk onderscheidend is blijft prachtig!

1 like

Geeft niet hoor. Je kunt proberen of het je beter bevalt als je het op z’n Frans uitspreekt. En anders… Wees blij dat ik niet Aars, Fukking of Poepjes heet.

22 likes

Dank u voor de mooie woorden.

2 likes

Waarom geen centrale seconde?

:thinking:

Waarom wel?

3 likes

Lijkt qua design veel op Baltic en deze:
Mooie stijl…

9 likes