Nice!
Vooral die gouden plaat lijkt echt minder. Die groene is sowieso de best
Nice!
Vooral die gouden plaat lijkt echt minder. Die groene is sowieso de best
Ik zei eerder al dat 90% van horloges met zwarte wijzerplaat, meh tot lelijk zijn. Deze is keihard in de resterende tien. Dit zwart met die opgelegde indices⦠Ik zou 'm zelfs bijna mooier dan de groene gaan vinden
Altijd gevaarlijk met een bol saffier erboven voor felle reflecties. Je zal je saffier heel goed moeten ontspiegelen dan
Wel heel mooi!
Prachtig
De verschillende versies zijn allemaal mooi. De gele/gouden is mijn minst favoriete. Horloge doet me overigens denken aan de Hentschel Meister edition die eerder dit jaar op het forum stond en dat is beslist geen schande.
Ho ho⦠Dit zijn fotoās en geen renders?
Klopt.
Ongelooflijk goed gedaan Paul.
Ga maar vast 100 uurwerken bestellen.
Ik denk dat ze zo verkocht zijn. Ook voor de prijs die je gaat vragen. Al weet niemand die nog. Dit gaat voor mij qua perfectie in uitvoering rap de microbrand voorbij.
Indrukwekkend! Je hebt iets heel moois neergezet. Zwart is ook echt lekker!
Ik ben wel heel benieuwd, wie weet kan ik het betalen als ik verder mān kruit droog houd.
Pure Klasse
Prachtig Paul. Ben normaal van de duikers, maar zoiets zou ik ook wel willen
Prachtig, alleen de naam spreekt me niet aan. Stel me dit horloge voor zonder naam op de dial. Dan druk ik direct op de bestelknop.
Heb ik niet echt last van
Daar op veel verschillende redenen groot voorstander van!
Hoe moser soms zonder merknaam bescheiden en duidelijk onderscheidend is blijft prachtig!
Geeft niet hoor. Je kunt proberen of het je beter bevalt als je het op zān Frans uitspreekt. En anders⦠Wees blij dat ik niet Aars, Fukking of Poepjes heet.
Dank u voor de mooie woorden.
Waarom geen centrale seconde?
Waarom wel?