Zoektocht naar perfecte dresswatch > Eigen horloge project

2 likes

Voor de inspiratie.

:woozy_face:
Ik denk dat Vierport iets (heel veel) veel beters gaat creëren. Dat is overigens niet zo moeilijk…

16 likes

Eigenlijk het állermoeilijkste om te ontwerpen
(In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister)

5 likes

Ik ben heel benieuwd! :hugs::pray:

1 like

Mooi projekt, en ik weet hoe leuk het is om zelf iets te bouwen. Buiten dat het aan je eigen specs voldoet geeft dat heel veel plezier en voldoening !

Ik vind de kast heel fraai en mocht je t.z.t kunnen delen waar die vandaan komt dan hoor ik het graag.

1 like

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

1 like

Thierry Stern is het met je eens.
The more simple the watch, the more difficult it is…”

5 likes

:kissing_smiling_eyes: :ok_hand:

1 like

Kast heb ik zelf ontworpen. Zo ook de wijzers en wijzerplaat. En ook een gesp, maar die kan ik alleen laten maken in zeer grote oplage.

5 likes

Eigen naam op wijzerplaat en geen logo op het horloge. Achterkant is nu clean. Maar daar zou ook mijn naam op kunnen komen en wellicht een serienummer.

19 likes

ben erg benieuwd naar het eindresultaat👍

2 likes

Hier nog iemand die zeer benieuwd is!

Is het de bedoeling om er een reeks van te produceren voor verkoop of is het voorlopig enkel prototypen om te zien wat het wordt?

Veel succes alleszins!

2 likes

Grand Paulus

Mooi man, ben benieuwd :+1:

4 likes

Alle technische documenten zijn goedgekeurd. Er worden nu tools/ mallen gemaakt. Als ik straks 4 horloges in handen heb en er tevreden mee ben zal ik her en der zeker mensen uitnodigen om er eens kritisch naar te kijken. Als blijkt dat er genoeg mensen zijn die het kunnen waarderen is het een logische stap om eventuele aanpassingen door te voeren en één of meerdere kleuren in serie uit te brengen.

18 likes

Leuk dat je een topic hebt aangemaakt om deze reis met ons te delen. Ben superbenieuwd hoe het gaat worden. Erg leuk om te volgen. De specificaties zijn super. Ben vooral benieuwd naar de groene. Succes gewenst.

1 like

Zeer benieuwd en ik kijk uit naar je updates!

1 like

Gaaf Paul, hele toffe stap!

Succes met de ontwikkeling.

1 like

Dit ga ik zeker volgen Paul! Mooi project en heel veel succes!

1 like

30 likes