Ik heb digitaal iets dressigs geschetst. Is dat wat?
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Maar zo te horen komt dat wel goed. Misschien iets van een pre-order lijst openen.
Ik ben wel benieuwd klinkt allemaal erg goed. Zal deze blijven volgen
Is 3D-printen een optie?
Zeer spannend projekt. Ik ben benieuwd naar het (globale) kostenplaatje van zoiets.
Vanwege de kleine oplage vast wel, maar de nabewerking lijkt mij tijdrovend als ik zie wat ze bij Holthinrichs doen.
Ben heel benieuwd wat het gaat worden. Succes!
Succes Paul. Superbe project om te doen lijkt me, en we volgen het met spanning en interesse
Denk dat de grootte van de oplage hier vooral invloed op heeft, unieke stukken versus een batch van pak hem beet 100 stuks…
Succes en Bravo! I tip my voor zoveel kunde.
Wow, ben echt heel benieuwd
Goede vraag. Ongeveer 20k. De grootste kosten zijn eenmalig zoals het maken van de mallen en tools voor o.a. wijzerplaat, wijzers en kast. Totaalbedrag zou nog hoger uit kunnen komen wanneer je een ontwerper en technisch tekenaar in de hand neemt. Zodra je volume draait gaat de stukprijs uiteraard omlaag.
Maar dat doe je zelf dus. Respect, wat een goed idee en wat een inzet.
Wil je ook het enige exemplaar of ga je HF de mogelijkheid geven om mee te doen en schaalvoordeel te krijgen? Of is dat te veel gedoe?
Waar kan ik me inschrijven voor deze HFLE 2025?
Verloten
Dan moet er ook iets van oranje in toch? Misschien over een aantal jaar als het budget voor een hfle flink opgekrikt is. Lijkt mij nogal onwaarschijnlijk. En het idee dat iedereen er over wil beslissen hoe het eruit zou moeten zien …
Niemand beslist, en oranje is niet nodig.
Degene die het voorstel doet beslist, en de rest kijkt maar of ze bestellen ja of nee.
Ontzettend leuk dat je ons een kijkje gunt in het proces. Ook ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat. De kast belooft veel goeds. De overige onderdelen zullen dat moeten aanvullen.
Uiteindelijk is het jouw horloge dus voor jou perfect! Ik ga dit met belangstelling volgen. Petje af!