Zoektocht naar perfecte dresswatch > Eigen horloge project

:joy::joy::joy:

3 likes

Voor sommige mensen zal dat zo zijn (ik heb zelf ook de neiging om zo te denken), maar ik zie dagelijks een hoop succesvolle bedrijven met campagnes die bol staan van de taalfouten.

Laatst kwam ik nog een vacature tegen waarin gevraagd werd om een hoog niveau qua spelling en grammatica… Staan er 3 dikke fouten in… Ik weet dan niet meer of ze het daar echt hard nodig hebben, of dat het heel lastig wordt om ze te overtuigen van je kwaliteiten :joy:

7 likes

Dankjewel. Helemaal waar.

2 likes

Test geslaagd. :clap:t3:

2 likes

Veel succes met de verkoop! Het is een heel mooi stuk geworden :ok_hand:

1 like

Dank je Michiel. Ook voor je opmerkzaamheid. :+1: De horloges zullen te bestellen zijn vanaf 13:00 via een nieuwe website angelier.com en niet via pange.
Daar staat de info over de band en gesp wel vermeld.

8 likes

Heel veel succes Paul! Ben heel benieuwd hoe het voor je gaat.

Ongeacht het resultaat mag je zeker trots zijn😄

2 likes

Bijna….

De topictitel mag best gewijzigd… zal ik?

2 likes

8 likes

Echt ontzettend mooi! Geen woorden voor je doorzettingsvermogen, aandacht, stijl, uitvoering, afwerking van dit project!
Ik wens je van harte toe dat het een succes wordt.

1 like

Succes @vierport

Ik mis trouwens wel info over de verwachte leverdatum. Pre-order is duidelijk in dat het niet snel is, maar wellicht heb je al een grove inschatting die je kunt delen.

Ben geen jurist, maar weet niet of dit rechtsgeldig is

Do note that pre-orders cannot be cancelled.

1 like

oktober, staat er gewoon hoor

fixed :+1:

Kroon blijft zonder inscriptie/ logo. Gesp ook (misschien aan de binnenkant). Ik heb al lang een ontwerp klaarliggen voor de gesp. Maar dat is iets om te zoeken voor de komende periode. Eerste reactie die ik terugkreeg maanden geleden was dat ik er 1000 moest bestellen.

2 likes

:point_up:

1 like

Waar?

op de website : The first production run will commence after the presale window and take upwards of seven months. Expected delivery from October.

Eerste bestellingen zijn binnen :partying_face:

Een mededeling voor alle HF leden, die graag de horloges willen bekijken voor ze een bestelling plaatsen. Een aantal hebben mij al een pb gestuurd.
Ik zal hier na het weekend zsm op terugkomen.

19 likes

Overheen gelezen. Staat er idd wel.

Mooi man!

1 like

misschien ook een update aangeven op Monochrome