Tjaaaa…
Van harte met de take-off Paul !
Prachtig! Die zwarte is (alweer) om duimen en vingers af te likken.
Mooie combi!
Dat staat goed!
Heel fraai… En zeer sympathiek dat je gemaakt hebt wat voldeed aan je functionele, kwalitatieve en esthetische wensen en dat daaruit een prijssegment rolde. En niet andersom, met een halfbakken hol marketingverhaal dat erbij getrokken wordt. Veel succes!
Taalfouten…
Mijn vrouw heeft na haar master (taal en cultuur) ooit aangeboden om bij een gerenommeerde krant als vrijwilliger de taalfouten eruit te halen (stonden er nl. erg veel in), gewoon om werkervaring op te doen. Kreeg ze te horen dat ze dat niet gingen doen, want dat interesseert toch niemand
Verder heeft ze het boek van een familielid geredigeerd. Hier had de schrijfster, redigeerder (heet dat zo?) en de eindredacteur al naar gekeken.
Vervolgens haalde ze er nog meer dan 100 spelfouten, stijlfouten en ander fouten uit, dus zo makkelijk is dat echt niet.
On topic.
Erg mooie horloges, maar helaas te duur voor een onbekend merk. Voor dat geld koop ik liever een GS.
. Doet mij ergens aan denken.
" Just because people shout ‘wow’ and ‘well done’ doesn’t mean they will actually buy the watch. Consider the story of the Grand Seiko I shared. They absolutely loved it and wanted one, but for that money, there was a lot of other great stuff out there."
Tering wat een toewijding. Echt prachtig geworden
Echt heel goed gedaan. Hij checked voor mij nog veel meer vakjes dan hierboven beschreven.
Helaas is de maat voor mij te groot, maar Jezus wat lekker. Succes met de verkoop!
Ik meen me te herinneren dat goederen die je op maat bestelt of met een customisatie uitgezonderd zijn van retour en herroepingsrecht, maar da’s onder bepaalde omstandigheden. Ik weet niet of een pre-order niet gewoon onder koop op afstand valt, dus dat zou ik even checken als ik @vierport was.
Even gechecked, ik vrees dat dat aangepast moet worden, denk ik, want strikt genomen is een pre-order geen customisatie/maatwerk.
38mm? Te groot? Dat hoor je niet vaak.
Klopt. Maar wel Inc 47 l2l. Voor mijn mini polsje en een klassiek horloge met kleine seconden dan he.
Neemt niet weg dat ik het horloge prachtig vind en voor veel verschillende polsmaten een optie. Ik zit echt aan het uiteinde van het spectrum.
Oude smartphone met vertekend beeld waardoor hij nog groter lijkt, maar toch.
36mm x 42mm als ik het mij goed herinner.
Dit even om het in perspectief te zetten voordat het mensen aan het twijfelen brengt.
Terug on topic
Geweldig dit @vierport
Helaas is dit voor mij ook waar, te groot.
De Hentschel is 37 en 45MM L2L.
Die is naar een vrij grote kerel toegegaan met bij aankomst een Sub om de pols.
De Hentschel oogde perfect bij hem.
Vanaf 17.5 en groter zal het prima dragen de Angelier, dus de keuze is begrijpelijk.
Is allemaal erg afhankelijk van de vorm vd pols. En ook van de vorm en dikte van de lugs.
Als je recht op het horloge kijkt en je kunt nog voldoende zien van de band is er mijn inziens niks aan de hand.
Zie de foto. Ik zou nog wel een grotere lug2lug kunnen hebben. Komt natuurlijk niet door mijn pols, maar door het geweldige ontwerp
Tijdens de pre-order/ productie fase is het annuleren van de bestelling niet mogelijk. Zo is het ook bij Kickstarter volgens mij. Uiteraard heeft de klant 14 dagen retourrecht nadat het horloge is bezorgd. Ik heb het aan de voorkant op de site nu aangepast. Dit stond wel al vermeld in de voorwaarden. Toch heb ik deze vraag nog even neergelegd bij een jurist.
Ik weet nog dat ik een bestelling plaatste voor een Kurono (Japan) en dat er heel duidelijk vermeld stond dat annuleren absoluut niet mogelijk is. Ook geen retour na ontvangst.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Ik denk dat het voor Kurono anders is omdat ze buiten de EU zitten. Maar evengoed mooi om dat even gechecked te hebben, want het staat goed wanneer al die dingen correct zijn op een webshop. Ik hoop dan ook dat dit een hele succesvolle run gaat zijn.
Zonder gekkigheid, deze maatvoering is voor pakweg 80% vd liefhebbers dikke prima.
Maar hij is wel ontworpen naar wat voor jouw perfect is.
De overige 20% hebben gewoon pech.
Het ultieme voorbeeld zal altijd de DJ zijn.
36MM en 43 L2L.
Maar genoeg gezeverd.
Succes met de Launch Paul!
Dit weekend heb ik je interview gelezen en de website bekeken. Bij mij gaat het nu echt leven, heel gaaf om te volgen. Fantastisch dat de eerste orders er zijn, dat verdien je!
Heel leuk interview inderdaad, met veel plezier gelezen.