De reacties op jouw ontwerp zijn echt positief. Bij een redelijk betaalbare HFLE zou je toch behoorlijke animo mogen verwachten?
Groot enthousiasme vertaalt zich niet naar kopen zodra puntje bij paaltje komt.
Geen idee. Er is nog niet eerder een dresser als hf limited geweest volgens mij.
Duiker, chrono, vlieger en tool is waar de interesse ligt. Waarbij de laatste Squale en de EMG de grootste oplage hadden van 99st. De Squale was de duurste en EMG de goedkoopste.
Ik koop liever een LJP tzt.
Een HFLE loopt over het algemeen best goed. Ik heb het idee dat die van de laatste jaren behoorlijk verkocht zijn.
De Pook diver had er 34, dacht ik.
De HFLE van 2020, Delft Watch Works van Holthinrichs, had een oplage van 62 stuks. En dat was toch meer een dresser dan een toolwatch. Dus wie weet en is de tijd rijp (weer) voor een dresser.
Zijn ze inmiddels allemaal uitgeleverd?
Wat verandert er aan de kast?
Om een ander binnenwerk te kunnen huisvesten.
Klopt. Maar ook de bezel, chapterring en glas zijn aangepast. En op de kroon komt een logo.
Gewoon perfect.
Ik moet zeggen, dat de bezel meer en meer went.
Echt heel mooi. Ik heb, na het stranden van je initiële project, onderstaande maar gekocht:
Qua balans dressy/sportief vergelijkbaar evenals qua kastvorm.
Schitterend
Ik zou nergens meer aan toe komen als ik deze had
Ja, dat is afzien. Een soort van seconds best. . Nee hoor. Schitterend horloge. Ik begrijp het wel. Een sector wijzerplaat vind ik echt geweldig. En bij deze JLC zijn die subtiele blauwe accenten helemaal top. De verschillende afwerkingniveaus van de wijzerplaat zijn subliem. Blauwe datum
Ja vind ik ook!
Ik kom dit draadje nu pas tegen helaas… Maar wat een prachtig horloge heb je gemaakt zeg! Heel gaaf Chapeau
Ook hier pas vandaag topic ontdekt en helemaal doorgelezen. Proficiat Paul @vierport met de verwezenlijking van je droomhorloge. Ik kan me zo voorstellen wat de drijfveer was, ik ben ook zo iemand die altijd wel ergens op afknapt bij een horloge. Ook leuk die weg die je hebt afgelegd, je was 1 van de eerste HF leden die ik (15 jaar geleden alweer?) ontmoette, bij je thuis rond een aantal dozen Seiko’s, waarvan velen gemod. Ik zag de charme van die horloges toen toch nog niet echt (zeker niet die Marinemaster waar je zo trots op was) maar je enthousiasme was duidelijk
Ik ben sinds kort ook into dressers dus het zou me echt veel plezier doen mocht er eens een Angelier in huis komen!