Caseback kijk ik zelf iig toch niet naar
Zou ik ook graag zien!
Ik denk het wel, misschien iets andere scaling dan maar ik ben ervan overtuigd dat het mooi kan zijn!
Heel eerlijk ben ik van deze huidige layout niet zo kapot
Zoveel mensen. Zoveel wensen.
Ik ga het niet veranderen. Zo meteen krijgt iemand het lumineuze idee dat streepjes toch ook erg mooi zou zijn @Kad
Tekst en kleur staat allemaal nog open.
Good thinking!
nahhh, ik vind je eerste ontwerp wel sympathiek. Daar zat een verhaal achter en een visie. Daar ken je je in vinden of niet maar het was een consistent verhaal.
Nu lijkt het vooral gericht om het alsnog tot een succes te maken, dat trekt mij persoonlijk minder.
(het komt misschien een beetje kritisch over, maar is zeker niet vervelend bedoeld. Super tof je inspanning, maar zo ervaar ik het)
Het verhaal en de visie zijn onveranderd. Mijn zoektocht om een perfect horloge te vinden binnen gestelde voorwaarden heb ik gerealiseerd! Ik heb hem zelf gemaakt.
Gemotiveerd door de vele reacties die daaruit volgden zoals: “oeh wat gaaf, wauw echt mooi en waar is het te bestellen”, is het idee voor de productie van 100 ontstaan. Dat er vervolgens niemand thuis geeft is op dat moment een teleurstelling.
Ik had het daarbij kunnen laten en dit topic kunnen sluiten. Blijkbaar viel de prijs van mijn horloge te hoog uit voor heel veel mensen.
Die visie omvatte ook dat het een betaalbaar horloge zou zijn, want de Patek, Vacheron en A.Langes die ik had waren eigenlijk al perfect, maar te kostbaar om onbezorgd in elke gelegenheid te dragen.
Door rekening te houden met iemand anders budget blijf ik nog steeds bij mezelf. Ik kan niet in jouw portemonnee kijken.
Daarbij heb ik het hele proces als erg leuk ervaren. Ik vind ik het ook gewoon leuk om ideeën uit te werken en te ontwerpen. Het smaakt naar meer om nog iets te maken.
Wat mij betreft zoals het moet zijn. Jouw project…jouw horloge.
En het blijft leuk om mee te lezen over dit avontuur…
Het is je per definitie gegund!
Ik ga dit horloge serieus overwegen. Echt heel gaaf.
Kan je al een indicatie geven over de prijsstelling?
Cijfers vind ik niet zo mooi, handopwinder is een no go maar voor dit exemplaar
Als ik het geld over had, zonder twijfel.
Bijna alle offertes van de nieuwe fabrikanten zijn binnen.
Door de hint naar een hfle moet het natuurlijk wel binnen de daarbijbehorende prijsstelling gebeuren, anders had ik er beter niks over kunnen vermelden.
Doorzetter Er vanuitgaande dat hij als HFLE gekozen gaat worden, Hoop ik dat het net het zetje geeft die je kan gebruiken naar een produceerbaar eigen merk.
Zet t logo aub niet op de plaat…
Op de achterdeksel maar dan wel aan de binnenkant
Of aan de binnekant van de lugs , maar verwacht niet dat deze qua kostprijs een HFLE zal worden. Zo ja, opteer ik nu al voor nr. 59
Wat bijzonder dat je oorspronkelijke, exclusieve project is omgeschaald naar een waarschijnlijke, toegankelijke HFLE - achtige optie. We spitsen onze oren.