Kun je niet meeliften voor de LJP`s met bijvoorbeeld Airain of LeBois voor de inkoop ??
Zij maken gebruik van andere calibers.
Niet de 7380. En daarbij vind ik er wat van dat ze dat caliber “toe eigenen” door er een ander referentie aan te geven.
Goeie aanpassing! Dat vond ik een minpuntje aan de eerste reeks. Succes met de verdere stappen!
Je zou zonder secondewijzer kunnen proberen.
Kan je er evt ook ook nog een quartz uurwerk in lepelen.
Ben benieuwd of de combinatie mooi afgewerkte kast + plaat met dichte caseback het zou doen.
Quartz?
Er even een ander uurwerk in lepelen kan trouwens echt niet. Er moet een een nieuwe technische tekening worden gemaakt en een nieuwe mal. Als ik kasten laat maken voor de LJP kan ik die dus niet gebruiken voor de Miyota, helaas.
Voor de Miyota zou sexy plexi ook een optie kunnen zijn.
Dun.
Het is meer de combinatie van meer highend kast + dial met goedkoper binnenwerk.
Beetje wat cartier doet met de must tank … zeker als je geen secondewijzer hebt.
Snap dat je die kast niet kunt uitwisselen.
Laat ons eerlijk zijn… We willen allemaal de LJP, maar aan de prijs van de Miyota. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn, met de monstermarges van de horlogewereld? Als je kijkt wat de chinezen voor enkele honderden € voor elkaar krijgen, en daar zit al een enorme marge op…
En… sarcasmemodus af.
VL: Al lachen zegt de zot zijn gedacht.
NL: Spottend geeft de nar zijn mening.
Dat zou gaaf zijn!
Ja, misschien wel leuk. Zou zomaar kunnen dat ik met een voorstel kom.
Zou geen hf logootje doen op de plaat, maar gewoon wat letters op de caseback.
Ja punt van discussie bij elke hfle volgens mij. Wat er wel of niet op moet staan.
Niets of automatic kan ook.
Ik vind het wel rustig, een subtiel logo in een iets andere tint dan de wijzerplaat kleur. Dus niet zwart (of oranje ) dat hard afsteekt. De letter/cijfer combinatie wordt ook door velen niet gewaardeerd op de wijzerplaat volgens mij.
Jammer dat het niet is gelukt. Hogere prijsklasse zonder Rolex/Omega/Tudor/IWC/GS op de wijzerplaat blijft zeer lastig.
Of je moet een marketing machine meehebben zoals die jongen die toevallig bij Fratello werkte en een push van zijn baas kreeg.
Dit HF limited idee met een dresser vind ik wel héél tof mijn voorkeur zou de plaat van @kad zijn. Ingetogen zoals bij een dresser hoort; en dan wat leuks op de caseback.
Ja ben ik met je eens.
Ik volg ook de mening van @Kad en denk dat dat een super idee zou zijn.
Jammer dat we zo krenterig zijn, de vorige voelde ook als een halve HFLE.
Mooi hoor! Heb je ook een render met alle nummers erop?
Nee, het leek mij te druk. Misschien is het wel mooi, maar dan zou ik eerst de 5 & 7 nog moeten maken.
Het liefst met stift wat er makkelijk afgaat