Klopt. Het is de groene
Ik had jouw bericht blijkbaar gemist. Erg jammer dat het niets is geworden Paul. Je hebt echt iets moois ontworpen. Kan mij voorstellen dat de deceptie groot is. Wie weet en hopelijk komt het project in de nabije toekomst toch nog van de grond.
Dankjewel.
Ik hoop en geloof dat het alsnog gaat lukken in de toekomst. Zoals het er nu uitziet en de gesprekken mijn kant opvallen zou het een 25pcs limited kunnen worden als start.
Ik besef wel dat socials echt heel veel zouden kunnen veranderen. Ik ben daar zelf slecht in en heb er niet de kennis van en ook geen plezier in. Omdat ik graag de dingen in eigen hand houd en een beetje eigenwijs ben, is dat ook de valkuil dat iets minder goed gaat dan bedacht dan wanneer je durft te vragen en iets uitbesteedt.
Dus wie dit leest en denkt daar kan ik wel iets in betekenenâŠ. Ik zie je bericht graag tegemoet.
Ondertussen heb ik enkele aanpassingen gedaan in het ontwerp. De kast heb ik nu ook beschikbaar gemaakt voor een Miyota 9039. Wat nog steeds een heel dun horloge onder de 9mm zal worden. Het glas 1mm breder, bezel iets smaller. Dichte achterkant.
Dat betekent ook een ander wijzerplaat ontwerp zonder kleine seconde. Breguet nrs op de even uren. Dots op de oneven. En een nieuwe centrale secondewijzer. Iets langer dan de minutenwijzer met natuurlijk een gebogen tip.
Ik denk dat dit een meesterzet kan zijn, Paul
Mooi dat er een doorstart schijnt aan de horizon.
Bedankt
Jammer dat de eerste poging niet is gelukt. Het oorspronkelijke ontwerp is prachtig en evenwichtig. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop dat het een succes wordt
Of een 90S5 met een open hart op plaats van de secondewijzer?
Wat zou het gebruik van een Miyota movement doen met de prijs? Of is dat een brutale vraag
Dat verkleint je afzetmarkt enorm vrees ik
En past m.i. ook helemaal niet bij een dresser
Nee, ik vind dat niet mooi.
Durf te vragen schreef ik eerder
Wat dat doet het met de prijs? Zoals te verwachten gaat die enorm omlaag.
Paul lekker bezig man maar zou echt de open hart laten en toch voor de kleine sec. Subdial gaan. Was ook je eerste uitgangspunt, zou daar al je energie in blijven steken. Succes met je project en oorspronkelijke ideeđ
De Classique met kleine seconde en het La Joux Perret uuurwerk blijft ook. Zoals het er nu uitziet wordt het een eerste productie serie van 25 stuks.
Daarnaast zou een âinstapperâ met miyota uurwerk een breder publiek kunnen aanspreken.
Open hart zal het nooit worden. Wel met centrale seconde.
Echt tof
Erg inspirerend om te lezen dat je niet bij de pakken neer gaat zitten, maar de schouders eronder steekt en zoekt naar oplossingen en alternatieven!
Ik wens je alle geluk en wijsheid toe met de realisatie van Anglier! De LJP versie is alvast schitterend! Ik hoop dat je deze kan boosten middels enkele homerun successen met een variant hierop met een Miyota uurwerk!
Top.
Heel veel succes gewenst. De aanhouder wint (hopelijk). Knap dat je niet hebt opgegeven; getuigt van karakter!
Opk niet als âone offâ op bestelling? Ik vind open hart nl wel mooi
One off. Dat vind ik juist iets exclusiefs dat zou passen bij de 25 stuks met La Joux Perret
Bijvoorbeeld zelf een kleur en afwerking van wijzerplaat kiezen.