Zoemen in stijl: Show je Omega f300hz 🐝

Omwille van het recente succes van het topic 'Van top of the line tot basic show je omega Genève ', lijkt het opportuun een apart topic aan te maken voor de Omega f300hz lijn. Omega F300Hz horloges zijn niet alleen cool, maar ook historisch interessant. De “Hz” in de naam verwijst naar de hoge frequentie trillingen van het uurwerk, dat 300 keer per seconde beweegt.
Ik zie de laatste tijd ook meer en meer Omega-zoemers op het forum, reden te meer om ze hier te verzamelen!

Voor de niet-omega stemvork horloges kan men nog steeds terecht in:
Show hier je electronische stemvork uurwerk/ horloge

Genoeg intro, ik trap af met 2 zoemers die nog steeds in de collectie zijn, en één Ex :slight_smile:

24 likes

Ik doe mee met een recente aanwinst en een ex:

Credits 1e foto voor de vorige eigenaar :+1:

19 likes

Ik open dit topic… en ik wist dat ik het niet had moeten doen :see_no_evil:

Wat een pareltjes!

4 likes

Ik moest even diep in het archief duiken, maar ik heb deze in mijn begintijd een jaartje ofzo gedragen. Was eigenlijk een heel tof horloge.

11 likes

Zelfde horloge! Knap van Omega he. :wink:

p8test

Leuk topic! Ik blijf gefascineerd van het vloeiende zachte zoemen en de glijdende seconden wijzer! :blush:

Heb de mijne in topstaat kunnen kopen van Nico Rijsman in Culemborg.

13 likes

Het eerste dubbeltje! Prachtig ding :relieved:

2 likes

Ah, fijn topic! Ik doe mee!

11 likes

Inmiddels moet je wel weten hoe het hier werkt toch?? Ik neem mijzelf al vaak zat in bescherming en open sommige topics expres niet. Echter soms zijn de topictitels behoorlijk misleidend en beland je in een walhalla.

Ik vind die zoemertjes ook altijd geweldig!

5 likes

Ik gooi er graag nog eentje bij :blush: Heerlijk hoe de plaat soms grijs, soms donderblauw en soms lichtblauw lijkt afhankelijk van de lichtinval.

14 likes

Jep, ik kan het niet ontkennen :rofl:

2 likes

Domega zoemt in :innocent:

11 likes

Ook helaas een ex van me, te snel verkocht :see_no_evil:

13 likes

Ik wist zelfs niet dat er een f300hz speedy bestond :grinning_face_with_smiling_eyes: heel vet!

2 likes

Bijzonder horloge! :ok_hand:

3 likes

Herkenbaar! :+1:
Dan gooi ik hem er ook nog een keer in.

11 likes

Mijn Omega zoemt 2,4x zo snel, mag dat ook in dit topic? :wink:

16 likes

Hup, en nog een topic 720hz :yum:

6 likes


Ik vindt ze fantastisch maar een beetje eng om te kopen wegens onderhoud, deze kon ik toen niet laten liggen maar ik zag nog meer erg mooie modellen :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

My precious!

:heart_eyes:

13 likes

Ik kwam deze tegen op Marktplaats van een betrouwbare verkoper en omdat het horloge uit mijn geboortejaar komt, heb ik niet getwijfeld…

11 likes