Ik wilde heel graag een Doxa maar daar deze niet betaalbaar voor mij was had ik de hoop voor een Samui Maranez, ze waren heel lang uitverkocht…
Ik wilde eigenlijk niet over een nacht ijs gaan maar ik ging kijken op de site en ze waren weer op voorraad. Pas bijgevuld want gisteren was dat nog niet het geval. Van de gele die ik wilde waren er nog maar 3 op voorraad… Nouja hopsakeej kopen dus. 350 euro voor een microbrand uit China…
Misschien wel duur maar ik ben nu super opgewonden en kan niet wachten tot die komt!
Super blij!
Hier een foto en ik zal ook een foto posten wanneer ik hem heb!
Yes ik heb echt een maand of anderhalf elke dag liggen te kijken op de site of er nieuwe kwamen. Weet niet of ik hem zo halsoverkop had willen kopen, maar ik wist dat ik hem echt wilde en toen ik een voorraad van nog maar 3 zag… Ja wat moet je dan.
@Groene-Thee gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Vanwaar de passie voor dit specifieke horloge als ik vragen mag? Leuk als iemand ineens zo iets specifieks besteld!
Vroeger las ik wel eens in de boeken van Clive Cussler.
Dirk Pitts het hoofdpersonage in dat boek draagt een oranje doxa.
Maar ik wilde zelf voor geel gaan! Omdat ik het lastig vindt een mooi geel horloge te vinden en nu heb ik er een.
Heel simpel, niet doen dan. Overigens meestal is je eerste horloge het begin van de financiële ellende. De echte pijn komt pas als je je derde horloge koopt van je spaarpotje voor het volgende jaar van je studie.
Dit is mijn tweede Kon uiteindelijk niet wachten.
Maar ja nu even afbouwen. En ja het spaarpotje van de studie…
Daar zeg je zoiets… Vanaf nu maar sparen.
Maar ik kan wel knallend de zomer in…
(Als corona niet te zeer tegenzit. )
Gefeliciteerd met je eerste aanwinst. Waarschijnlijk het begin van een leuke verzameling in de toekomst. Wedden dat je nu nadenkt over een horloge met een oranje wijzerplaat, voor erbij