Ieder zijn mening. En ik ben blij dat we er elkaar de koppen niet voor inslaan zoals in sommige delen van het land nu. We kunnen toch wel nog gewoon samen een pilsje drinken ondanks dit, of is er nu een kloof tussen ons beide die nooit meer te dichten valt?
Maar een Doxa is toch wat je wil hebben hoe kan dit dan de droom zijn die uitkomt ? Uiteindelijk ga je toch die Doxa willen hebben let maar op.
Joh weeg niet zo zwaar, toch leuk dat iemand die niet het budget heeft toch in de buurt kan komen van zijn droomhorloge. Diegene die het origineel kunnen aanschaffen slaan dit station toch over…
Als er Doxa op de wijzerplaat had gestaan maar het horloge uit China kwam dan had je gelijk. Nu niet, gewoon een mooie hommage. Jammer trouwens dat je een ander, die overduidelijk blij is met z’n nieuwe aanwinst, zijn plezier probeert te bederven. Is niet nodig toch?
@Groene-Thee, ik vind het een tof horloge!
Gefeliciteerd! Super tof horloge
Zeker niet! Ik gun je je horloge, en je plezier er mee! Ik vind het zelf alleen lastig om zo ontwerp en merkrecht te schenden van een ander merk.
Als je iets maakt wat er een beetje op lijkt, geïnspireerd is op, prima. Dit is gewoon kopiëren. Daar heb ik moeite mee.
Edit, ik wil je dus niet beledigen of afzeiken.
Mijn punt is dat wanneer je dit budget hebt er genoeg andere leuke horloges zijn die niet een kopie zijn maar een origineel ontwerp.
Bedankt en ach als de mening van een ander het voor mij zou bederven zou ik weten dat het een slechte aankoop was. Dat het me niets doet bevestigd dat het een goede aankoop is. In die zin bewijst hij me een dienst. Soms kan je ook het positieve ervan in zien. En wat ik ook al direct tegen hem zei: Ieder mag zijn mening hebben. Ik ben gewoon blij dat we er niet voor gaan rellen of dingen gaan slopen zoals nu gebeurd in Nederland. Als ik dan die kapotte etalages zie en die arme winkeliers, de politie met stoeptegels tegen het gezicht…
En dan zit ik hier beetje opgewonden te zijn over een horloge… Maar ja dat is denk ik het menselijke bestaan. Toch in je eigen cirkel blijven kijken en wat er direct om je heen gebeurd. En snap best dat iemand mijn aankoop vanuit zijn cirkel bekijkt en denkt het is een kopie of zo. Van mij mag dat.
Ja eens, maar als we hier pas een topic over gehad hebben waar iedereen zuur op reageerde, maar wel zijn mening heeft kunnen ventileren, wat heeft het dan voor zin om dit topic hiermee te vullen.
@Groene-Thee, geniet van je horloge man.
Fair enough. Ik houd mijn mond verder.
Marc, geniet van je horloge.
Ik vind dit persoonlijk altijd het mooie van de hobby. Ik ben het met je eens over het “hommage” gedoe. Maar tegelijkertijd vind het leuk om te zien dat iedereen wat anders leuk vind. En dat is maar goed ook want als iedereen zo was als ik dan was een SKX inmiddels helemaal niet meer te betalen geweest.
Gaap… altijd weer dat gehuil om hommages. Geniet van je grail!
Ik vind blauw al gewaagd
Maar goed verhaal, succes met wachten en geniet vooral van je nieuwe aanwinst!
Die zijn leuk! Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.
Mooi hoor, als je het horloge van je dromen kunt kopen. Maakt niet uit wat, moet een onbetaalbaar gevoel zijn. Veel plezier er mee!
Maar deze is ook tof ,gefeliciteerd met je aanschaf.
Wat een passie voor een horloge, heerlijk om te lezen. gefeliciteerd
Nu kan je onder de brievenbus slapen . Gefeliciteerd! Mooie aanwinst.
Gefeliciteerd met je aankoop. Hopelijk kan je nog slapen met deze gezonde spanning.
Vet hoor, zeker voor de zomer! Mooi gebruinde arm en daar een dikke gele klok op. Jij wordt deze zomer het mannetje.
Leuk ding. Heerlijke onbezorgde zomerbeater.
Veel plezier ermee!
Edit: oh wacht, je hebt hem nog niet