Ziet er lekker zomers uit dus laat de zon maar komen.
Vanmorgen las ik dat hij de 29ste zou moeten komen, dus ben benieuwd.
Hoop alleen dat douanekosten meevallen, maja het zij zo.
Nu weer lekker verder met de studie.
Vergeet je niet dat er nog wat belasting betaald moet worden bij binnenkomst in Nederland? (En afhandelingskosten)
Edit: oh ik zie dat je dat niet bent vergeten.
Denk € 100,00.
Ja ik hoop dat het meevalt, maar goed het is dan maar niet anders.
Voor één keertje wil ik dat wel betalen.
Maar bedankt dat je me erop attendeerde of wilde attenderen.
Want ja je kan er zo natuurlijk een beetje bedrogen uitkomen als je daar geen rekening mee houdt.
Net even gekeken op hun site. Inderdaad best leuke horloges.
https://www.maranez.com/watches.php#!/Maranez-Tao-turquoise/p/287311434/category=41709001
Deze vond ik ook wel leuk als je iets exotisch zoekt.
Ze geven wel de indruk van kwaliteit. Ben benieuwd. Veel plezier ermee.
(alvast) gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. De spanning van ‘iets onderweg hebben’ is altijd leuk Ik denk dat het bij mij zou blijven jeuken en ik uiteindelijk een Doxa zou willen. Dat kan altijd nog toch? Mischien na je
Het is alles of niets met de douane . Of hij glipt erdoor, of je krijgt een rekening van (gezien de aanschafprijs van het horloge) van ongeveer 80,- euro.
Zal in dit topic later wat foto’s plaatsen zodra ik hem heb.
Het is volgens mij wel goed qua kwaliteit.
Heb wel wat goeie reviews gelezen.
Ze sturen met Fedex dat is bijna 100% gegarandeerd dat je kosten maakt.
De vraag is hebben ze het volledige bedrag erop gezet, of hebben ze het iets lager gemaakt zoals vaak wel normaal is in China. Als ze er 200$ van hebben gemaakt valt het nog mee.
Je weet het nooit bij deze dingen.
Gefeliciteerd !
Ben benieuwd naar de kwaliteit voor die prijs.
Clive Cussler dat was toch Dirk Pitt ? ook nodige van gelezen, leuk zo een motivatie veel plezier met deze aanwinst
Leuk horloge ! Hoop wel dat van jou horloge de datum beter uitgelijnd is
Mooi horloge hoor.
Proficiat
Als ik me niet vergis is degene die jij gaat krijgen iets anders dan die ene op de foto die je post. Wijzers, kroon en nog paar kleine zaken zijn aangepast in deze nieuwe versie. Enjoy, tof horloge! Leuk om daar eens wat bandjes mee te wisselen ook.
Al een leverdatum bekend ?
En like 100!
Als dit ooit de Stefan Ketelaars van China wordt heeft u het heel goed gedaan …
Gefeliciteerd! Leuk horloge voor de zomer vind ik met die fel gele wijzerplaat. Ik kijk uit naar de foto’s als hem binnen hebt.