Zomer outfit

Ik vind de alligatorbandjes op mijn horloges mooi, misschien wel mooier dan staal.

Maar nu de temperaturen weer boven de 25 graden gaan mag het staal weer uit de kast komen.

En dat is toch ook wel erg lekker

:grin::+1:

51 likes

Erg mooi op staal, maakt het meer een armband/sieraad ipv uurwerk op een leren bandje, maar voor beiden valt wat te zeggen. Vind stalen banden met warm weer juist alleen wat minder comfortabel, omdat je met het uitzetten van de pols juist wat meer flexibiliteit wilt…

1 like

Ga toch voor staal.
Is gewoon mooier!

3 likes

Rubber is ook fijn bij warme temperaturen.

3 likes

De Breitling weer op rubber. Fijner bestaat bijna niet met zijn snelverstelling. Hoop dat de rubberen van de seamaster ook zo fijn is, moet nog binnenkomen.

2 likes

Grappig, dit is (voor mij dan) kant en klaar.
Breitling op alligator, cartier op staal.

Maar draag alsjeblieft wat je zelf wil. Het zijn stuk voor stuk prachtwerken

4 likes

Dit! Die stalen Cartier band is om te smullen, maar een navitimer hoort op leer.

4 likes

Ik kan me hier best in vinden, maar de hele zomer een bezweet leer bandje vind ik minder. Dan vind ik dit als alternatief super.

:smiley:

7 likes

Voor de afwisseling is het zeker niet verkeerd. Misschien wel een mooie reden om een lekkere zomerse duiker aan dat duo toe te voegen? :laughing:

1 like

Die zit in het kistje, echt zomers zou ik hem niet willen noemen toch ben ik ermee in mijn sas.

:slightly_smiling_face:

17 likes

Pwooaahhh heerlijke collectie!

1 like

Tjonge, fijne collectie…:+1:

1 like

hier hou ik van. Niet 3 zwarte horloges die op elkaar lijken. Nee, drie verschillende iconen van verschillende merken met een heel andere uitstraling.

Gaaf!

2 likes

Dat was inderdaad het idee :smiley::+1:

1 like

Inspirerend topic.

Heb mijn Omega ook weer op staal gezet zojuist. :heart_eyes:

8 likes

Die Cartier is mooi, maar die Navitiner op staal :grimacing:

Ik ben dol op mijn Navitimer maar het is al best een glimmend in your face horloge en dan die enorme glimmende band erbij, too much…

3 likes

:slightly_smiling_face:

1 like

Ik vind de horloges beiden op leer en staal fantastisch en heerlijk toch, aanpassen aan het jaargetijde.:ok_hand:

1 like

Prachtig … ik ben dan ook een grote fan van stalen banden zoals je weet.
Oja en de Breitling op staal is wel lekker anders , zo kom je ze niet vaak tegen in t wild :star_struck:

1 like

Wat een heerlijke collectie!

1 like