Zomer outfit

Meer horloges nemen! :slight_smile:
De Navitimer komt bij mij met zomers weer niet tevoorschijn, sowieso ook wel erg pontificaal ding op een polootje.

1 like

Momenteel andere prioriteiten, volgend jaar maar weer eens kijken.
Maar ook dan blijft de Navitimer in de zomer op dat prachtige staal :smile:

2 likes

Moet wel zeggen… ik viel er pas echt voor toen ik hem in het echt zag, op plaatjes toont hij minder!

1 like

Staal, staal, staal !! :laughing::joy:

.

“hier hou ik van. Niet 3 zwarte horloges die op elkaar lijken. Nee, drie verschillende iconen van verschillende merken met een heel andere uitstraling.
Gaaf!”

Precies. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik vind die Cartier zo ontzettend mooi :ok_hand:
Deze zou een serieus bezit kunnen worden ooit voor mij. Nah ja, niet deze specifiek maar in het algemeen en ook deze uitvoering en grootte.

1 like

Ik vind ze beide op leer het mooist. Maar op staal ook prima. Hangt er ook vanaf waarbij je ze draagt. De Cartier op leer onder een pak is mooi. Op staal kan wel, maar zou ik meer in de vrije tijd doen.

1 like

Staal is altijd lekker :yum:

2 likes



Op leren band zit het toch lekkerder met warm weer maar op staal toch echt veel mooier…

2 likes

Ik worstel hier toch ook altijd mee. Staal is wel lekker “dik”. Maakt er wat meer een sieraad van inderdaad. Maar puur estetisch vind ik een horloge op leer(achtig) vaak mooier. Nadeel van staal is toch het gebrek aan flexibiliteit. Zit toch vaak net te strak of net te los, althans bij mij. Maar leer is dan weer zweterig en niet waterproof… zucht…

Mijn oplossing voor de zomer: een hirsch carbon. Waterproof, mooi en rubberen binnenkant!

1 like

En het staat hem erg goed :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Thanks! Heb nog zwart overwogen, maar donkerblauw geeft net dat beetje kleur dat je nodig hebt op een wit/stalen horloge. Dit is voor mij nu echt een topcombi. Sportief maar kan prima op kantoor, niet te groot maar ook geen piezelig dressertje, luxe horloge maar ook niet te opzichtig. Denk dat dit wel een blijvertje is…

1 like

Daar vind ik nou ook.

:grin::+1: