Maar waar koop je die uberhaupt Ik had daar een tijdje terug naar gekeken maar kon niks vinden.
Met die vraag zit ik ook, waar koop je losse kussentjes (geen Ali-Express).?
Ik zag ooit op Youtube een filmpje van iemand die van die grijze buisisolatie gebruikte om kussentjes van te maken.
Handig opgelost toch?
Ik heb hetzelfde probleem gehad en heb toen een aluminium koffer gescoord, waar zachte kussentjes inzaten. Kan je dus voor elke maat gebruiken. Snap niet dat men dat niet bij meerdere boxen doet
Zachte kussentjes zijn voor mij ook lastig omdat ik een erg kleine pols heb en ook met zachte kussentjes er vaak nog redelijk wat spanning op de band staat dan.
Goed opgelost.
Ik heb naar aanleiding van een tip van @timelapse een Friedrichs case met zachte kussentjes gekocht. Kan goed met de horloges die op maat zijn voor mijn 17cm pols. Ik kan me wel voorstellen dat ze te strak worden als het richting de 16 cm zou gaan.
Moest ik ook aan denken
Buisisolatie
Ik deed 2 maten diameter in elkaar, dat ging best goed eigenlijk
heb je ze ook bekleed? want daar gaat het mis, de bekleding blijft niet meer zitten na veelvuldig gebruik, verschil in spanning tussen de verschillende lagen, bij een simpel kussentje heb je dat probleem niet
Nee, horloges op de buis-ringen, dat ging goed.
moet er wel een beetje pimp uitzien, anders kan ik ze net zo goed om een sokkenbolletje vouwen
Waarom doet iedereen het horloge altijd zo strak om de kussentjes? Je kunt toch ook gewoon de sluiting een gaatje verder doen als het horloge in de doos gaat? Dan zit er ook geen rek/spanning op.
Edit//
Snap dat het bij vlindersluitingen lastiger is.
sokkebolletje, goed idee!
M’n polsen hebben omtrek van 19.1 cm., de horlogekussentjes 19.0 cm. ‘Mazzel’…
Dit is een serieuze vraag. Kan iemand mij uitleggen waarom die dat doet?