Zonnebril op sterkte en wat doet dat met je horlogekeuze

Ik heb sinds een paar jaar een bril. Loop in de zomer vaak met mijn ogen te knijpen. Overweeg dus een zonnebril maar die moet wel op sterkte zijn. Passen jullie je zonnebril keuze aan bij je horloges? Dus retro, conservatief, modern? En zo ja laat dan eens zien wat jullie qua zonnebrillen en horloges hebben? Gaat dus niet om welke bril je hebt. Gaat om de combinaties…

Voorbeeld:

Vintage Aviator gold, nog met B&L glazen.
Niet op sterkte overigens.

Een duiker kan ook vliegen :sunglasses:

Grt.

2 likes

Ik heb al wat Ray Ban’s gepast maar die moet dus wel op sterkte zijn. Anders is het zinloos geweld.

Je kan er zonne glazen op sterkte in laten zetten.
Maar dan ben je wel het logo kwijt :grin:

Dat ga ik ook doen :slight_smile: Zit een beetje te modderen welke kleur glazen ik neem.

2 likes

Past niet bij je horloge.

Ik vind groen erg prettig.
Maakt niet uit welk weer of zicht, altijd goed :thumbsup:

Ook in combinatie met deze Torgoen

3 likes

Groen zie je veel. Ik vind grijze glazen ook wel mooi. Als je een Ray Ban op sterkte koopt kun je dan elke kleur op sterkte krijgen? Is voor mij de eerste keer namelijk. Ik ben nog niet zo lang brildragend…

Ik vind dit dan wel weer aardig…

1 like

Ja, je hebt een TAG toch?
Bij Federmann weten ze er alles van. ( qua glazen )
Niet de goedkoopste, wel de beste.

1 like

Al vele jaren fan van Persol. Kan ook op sterkte en ook gewone brillen.

2 likes

Vervelend heh dat ouder worden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar kan me voorstellen dat je een goeie zonnebril straks wilt hebben. Beetje donker nu om foto’s te gaan maken, maar paar tips:
-vraag altijd de originele glazen terug, mocht je ze er ooit weer terug op willen zetten. Had ik namelijk toen ik lenzen ging dragen.
-voor het auto rijden heb ik van die clip ups, zo heb ik altijd een ‘zonnebril’ bij de hand.

1 like

@Helden

Owjee.

.

.

.

.

.

Topic weer gevuld… :slight_smile:

4 likes

Dees as ik me Rolex draag…

Mijn Il Presidente.

2 likes

Wil je wat fatsoenlijks voor je ogen? Pak dan Serengeti! Is qua kwaliteit vele malen beter dan Ray Ban. Kijkt onwijs rustig.

Uiteraard verkrijgbaar in verschillende modellen en kleuren!

4 likes

Eens. Serengeti draagt geweldig.

2 likes

Fijnste glazen die ik ooit heb gehad! Zowel zonder als met sterkte in de glazen!

1 like

Kun je Ray Ban of Serengeti zonnebril glazen op sterkte krijgen? Dus niet iets aftermarkt?