Zoontje wordt 2. Tips?

Je moet er vroeg bij zijn :laughing:
Elk jaar wil ik een horloge kopen voor zijn verjaardag, dat als die 18 is hij een collectie heeft van 18 horloges. Moeten een beetje pieces zijn met een verhaaltje.

Vorig jaar voor mij zelf een horloge aangeschaft en vroeg een kinder seiko erbij. Dit jaar weet ik het niet… Uiteraard hoeft hij hem niet te dragen, maar klein model heeft wel een beetje de voorkeur.

Iemand suggesties? Budget tjaa 0-400 euro
Vindt zo een automatische swiss made Mickey mouse ook wel leuk die mee beweegt. Mocht iemand zo 1 hebben liggen.

Nou mensen kom maar op met tips :+1::+1::+1::metal:

8 likes

Ik ben benieuwd wat hij op z’n 18e verjaardag van z’n collectie vindt :wink:

11 likes

Ja het moet een beetje oplopen, maar suggesties let me know. Swatch moon watch?

2 likes

Ben alleen bang dat je snel een nieuwe band moet kopen🤣

Ja die is wel lachen ik ga kijken helaas niet in het blauw

1 like

Past zelfs op een grote pols, al denk ik niet dat hij die gaat willen dragen als hij 18 is (of dat het zelfs zo lang gaat leven). Hij is er nu in ieder geval verzot op. Moet overal z’n horloge showen.


6 likes

TAG Heuer F1 watches

The 5 Greatest TAG Heuer Formula 1 Watches Ever | GQ

En sowieso leuk ook, voor een jonge horlogedrager!

Voor genoemd budget zou je een vintage exemplaar moeten kunnen vinden. Leuke horloges, van een merk met mooie historie!

8 likes

Dat zijn idd leuke modellen. In zowel 28mm als 35 mm.
Heb er nog wel een paar van liggen :wink:

Waarom geen damesswatch? Qua formaat nog enigszins in lijn voor hem en later (gratis batterijen levenslang bij Swatch) kan zijn ega hem dragen!

Deze gaat al heel aardig voor een tweejarige, hij loopt weer de hele dag trots mee rond. Plus ook nog leuk als je 18 bent

3 likes

DIt slaat imho nergens op.

Maar flikflak voor nu.

5 likes

omg

2 likes

:popcorn:

1 like

Een aqaunaut?

Voor ergens tussen nu en 18 jaar:
Vintage handwindertje
Deze is 28mm en beschikbaar.

LEGO heeft ook horloges. Heel leuk.

Alvast een account op HF voor hem maken! (€0,00)

2 likes

28mm en ook beschikbaar :slight_smile:

2 likes

Of je spaart lekker voor zijn uitzet en vraag hem op zijn 14de verjaardag nog eens wat hij leuk vindt?
Tot dan en G-Shock?

1 like