Zorgeloos je horloge dragen

Heb geen Rolex, dus kan me niet helemaal verplaatsen in jouw situatie. Voel wel met je mee dat een eye catcher om de pols enigszins ongemakkelijk kan zijn als je ‘kortmouwig’ rondloopt. In praktijk zal het zo goed als iedereen niets interesseren wat jij om je pols draagt, noch daar oog voor hebben.

Mijn horloges kan ik stuk voor stuk met een t-shirt of polo dragen. Eén van mijn droomhorloges heeft een rosé gouden kast. En da’s wel iets dat in het oog springt. Daar zou ik graag een mouw of manchet overheen laten vallen als ik 'm out in the open draag. Realistischer is het scenario dat ik niet tot aankoop overga, mocht daar op enig moment een leuk ‘potje over’ voor zijn.

Tegelijkertijd kan ik me levendig indenken dat anderen probleemloos een topstuk om de pols slingeren en daar moeiteloos mee door stadscentra of crowded places laveren. Het is maar net wat jij prettig vindt en hoezeer je je focust op wat de ander zou kunnen denken/zien/doen. Je geniet pas van wat je draagt als het ook comfortabel voelt om dat horloge in die situatie te dragen. Of het nu een Casio of een Rolex is.

4 likes

Gewoon mee op vakantie en dragen daar heb je hem voor :wink: groeten uit Kos :sunny::beer::parasol_on_ground:

31 likes

Ik heb die van mij twee weken lang op Aruba gedragen en niemand zei wat. Hier in Nederland krijg je wel blikken naar je horloge.

2 likes

Ik draag me rolex overal als iemand wat vraagt

Ali express specail :rofl:

Koop het als lief hebber niet als patser

1 like

In Nederland krijg je sowieso scheve blikken om alles. Is het de Gucci pet man niet vanwege je Rolex, dan is het wel een of andere opa die je raar aankijkt omdat je een grotere en nieuwere auto rijd dan een Opel agila uit 2002.

13 likes

Kos is ongeveer even groot als Zeeuws Vlaanderen… daar kan je ook nog zorgeloos rondlopen met je horloge :wink:

3 likes

Dat had je je bij aanschaf van de DJ36 moeten afvragen…

5 likes

Zwem je er ook mee?

Ik draag alles zorgeloos in de randstad.
Nu is dat met een tudor en iwc ook iets makkelijker te zeggen.

Beste vent die me uitdaagt om hem te rippen…
tenzij @JohnWick het is. Dan ga ik plat op de grond liggen, doe alsof ik dood ben en neem m’n verlies.

25 likes

Heb geen Rolex maar als ik dat gevoel zou krijgen door het dragen van zo’n horloge zou ik hem wegdoen.
Met mijn Omega’s heb ik dit gevoel in ieder geval niet.
Merkwel zo nu en dan dat mensen naar m’n horloge kijken en heel soms ernaar vragen. Meestal kenners en geen rippers…

1 like

Zolang het maar gaat om lege blikken… Zit nog geen statiegeld op toch.
Als de blikken gevuld zijn met bietjes oid wordt het een ander verhaal.

3 likes

Dan doe je hem zelf bij hem om zijn pols en wens je hem veel draag plezier. :sweat_smile:

1 like

Die gast is echt een klerenkast x 2 of jullie zitten te geinen. Dat laatste is eigenlijk het leukst. Dus voor mij is dit @JohnWick. Toch?

IMG_2237

5 likes

Nee.

Niet verder gelezen dus sorry dat het je is overkomen :pray:t2: / goed dat je het hebt gedaan :ok_hand:t2:

2 likes

Die ken ik niet, maar @Martin84 en @WatchGeek zou ik ook liever bij lopen dan tegen me hebben zeg maar :grin:

1 like

Horizontale zin denk ik, aangezien het verticale al benoemd is.

1 like

Ik ben om deze redenen blijven ‘hangen’ bij een bb58- dat is ongeveer wat ik nog altijd en overal durf te dragen, inclusief kn het centrum van Amsterdam waar ik met enige regelmaat kom maar ook strand en zwembad.

Edit: en net als @SeikoLover68 ben ik 2 met met een stoppelbaard en gemillimeterd haar

3 likes

Heb je de Pelagos 32mm van @JohnWick gezien?

Hij heeft ook een Sea Dweller DeepSea van 34mm.

Of het beeld is vertekend omdat z’n polsen zo dik zijn als een gemiddeld mens z’n bovenbeen, compleet met aders zo dik als tuinslangen.

13 likes

True. Tis toch gewoon een seikotje

2 likes

Zelf herken ik het gevoel wel. Heb een DJ 36mm fluted/jubilee en draag ‘m vrijwel nooit in centrum Amsterdam/ Rotterdam/ Utrecht met korte mouwen. Ik ben de laatste tijd te veel verhalen tegengekomen van diefstallen of berovingen van “dure” horloges. Daarnaast vind ik het persoonlijk niet het mooiste horloge om te dragen met korte mouwen.

2 likes