Zorgeloos je horloge dragen

Hij kan met 4 gouden rolexen per pols nog door hartje Amsterdam lopen zonder een schrammetje op te lopen.
Soort terminator, maar dan langer en indrukwekkender.

6 likes

Aldus Hollywood sloopkogel Ted…

Ik ken ook iemand die zegt dat hij bijna 2 meter is en niet eens op het meest geciviliseerde woonwagenpark boven de grote rivieren dúrft te komen…

2 likes

Vrijdag topic weer dit :sunglasses:

3 likes

@JohnWick is een van de sympathiekste leden van HF.
Mooi zacht accent en vriendelijke blik in z’n ogen.
Die doet geen vlieg kwaad.

Behalve op de snelweg richting het oosten, dan duurt ie je van de linker baan :joy:

3 likes

Maar die zien ze weer over het hoofd.

1 like

Is BMW eigen.

2 likes

Ik draag ze gewoon en ik zie wel wanneer de zak over mijn kop gaat. Voorlopig zie ik er uit alsof ik zelf uit dat circuit kom dus zal wel los lopen

4 likes

Oh :point_up:t2: is hij al :man_shrugging:t2:

:joy:

Ik dacht dat ik aan de kant zou worden gezet vanwege de snelheid. Maar het was even knipperen en vriendelijk zwaaien en weer door.
Rolex om de pols, dat zag ik dan weer wel.

1 like

Zo’n bmw loopt natuurlijk wat harder dan die Max 180kmh van die Volvo :innocent:

7 likes

image

3 likes

Park.

Klinkt toch net wat chiquer dan Kamp :ok_hand:

Edit: Royal Parc du Caravane :innocent:

6 likes

Name & shame Rik!

1 like

Ik vind dat je voor iemand uit Amsterdam-Noord erg eloquent en inlevend bent :ok_hand:t2:

D66 raadslid, oranje zitmaaier, laatste overgebleven Cardle valsspeler. Need i say more?

6 likes

‘Nuff said :white_check_mark: :joy:

3 likes

Lekker zorgeloos dragen en ook genieten met korte mouwen. Mijn duifje vindt het soms wat spannender, dit bleek recent met een hotdog in m’n mond voor de deur van ons aller HEMA. Daar stonden ineens 3 petjes en nektasjes naast me en 1 aan de andere kant van de straat in hun moedertaal te converseren over mijn Rolex. Althans dat vermoeden had ze, ik was druk met eten. Toen ben ik maar 20 meter verderop een ijsje gaan eten, maak me niet zo snel druk of zorgen om iets.

3 likes

Nieuwendijk? Ijs bij van der linden?

Nee op de Gouw en ijs bij Van de Berg….zoek de stad​:joy::joy:

1 like

Tjee.
Wat voor horlogebandje heb je dan? Een broekriem?

3 likes