Zorgeloos je horloge dragen

Autogordel

3 likes

Haha een krentenbol, sorry. Bij ONZE Hema dacht ik de eerste ooit. Maar prachtige stad!

Ja geen probleem :blush:

Ik bezit (nog) geen Rolex maar herken het gevoel van het lopen met een dure klok wel.
Ik zou er gewoon schijt aan hebben ze kunnen je ook thuis opwachten als ze hem graag willen hebben en als ze je toch pakken gewoon lekker afgeven of als ze een stuk kleiner zijn een pak slaag geven.

1 like

Je maakt je wel druk om eten :laughing:

Omdat je jezelf niet relax voelt met een Rolex om de pols ,heb je een horloge gekocht die daar veel op lijkt …oke.

2 likes

afbeelding

5 likes

Draag m’n Breitling en m’n Tudor zonder problemen in steden. Ben regelmatig in Napels en ook daar draag ik ze gewoon. Punt is, ga je met armpjes in de lucht lopen showen of laat je ze netjes onder je blouse…

3 likes

Gister nog in A’dam centrum geweest. Genoeg Rolexen gezien in de stad. Heb er 3 kunnen scoren. Wel allemaal dames modellen.
PBtje bij interesse…

11 likes

Laat maar weten wanneer dit is;)

1 like

Zonder gekheid. Ik woon in de hoofdstad en draag altijd wat het meest comfortabel voelt bij wat ik ga doen. Als ik de kroeg in ga draag ik niks duurder dan een Longines. Niet omdat ik het niet durf maar omdat het niet hoeft. Er is niemand voor wie ik het zou moeten dragen want mijn vrienden zien het verschil toch niet. En op mijn duurdere horloges ben ik te zuinig.

Als ik (zoals vandaag) ga zwemmen in de gracht draag ik een goedkoper duiker ipv mijn SuperOcean. Gewoon omdat het niet hoeft.

Better safe than sorry. En zo krijgen alle horloges hun aandacht;)

4 likes

Ja eten moet je wel doen zodra de kans er is.

2 likes

het is maar waar jij jezelf goed bij voelt natuurlijk, als jouw buikgevoel zich ongemakkelijk voelt gewoon volgen dan. ik, persoonlijk, zou er niet van kunnen wakker liggen. ben dan wel geen gangsterfiguur oid maar zeker niet het gemakkelijkste doelwit zeg maar :stuck_out_tongue:

1 like

Die herkennen we gelukkig…

Armen rechtop in de lucht uiteraard. Een Breitling is er om te laten zien toch :slight_smile:

6 likes

Dit… volgens mij is het van alle dag. Weet nog verhalen 20/30 jaar geleden dat horloges van mensen hun pols gejat werden als ze met arm uit autoraam hingen.

Zelf loop ik regelmatig centrum Amsterdam met korte mouwen en verschillende horloges waaronder Rolex. Probeer mij niet te laten beïnvloeden door de nieuwsberichten… zelfde ooit met de witte Apple oortjes, dan werd je beroofd van je iPhone of iPod… tja criminelen zullen er volgens mij altijd blijven.

3 likes

Ik ben regelmatig voor werk in zeg maar uitdagende wijken. Draag gewoon een Breitling, Tudor etcetera. (geen Rolex want die heb ik niet). Maak me er niet zo druk om.

1 like

Omdat ik geen horloge om de pols wil van 10k heb ik er eentje van 3k die hetzelfde kan en die ik mooi vind

5 likes

lees met enige verbazing enkele verhalen hier in de lijn van ’ gewoon op straat hartje Amsterdam met Rolex zichtbaar om etc ’ voor mij persoonlijk ondenkbaar , ik ben erg voorzichtig ( misschien wel in de ogen van sommigen gewaardeerde medelezers hier: bang…) maar mijn gezondheid en veiligheid vind ik belangrijker dan wat ook:

Voor mij is het dus heel simpel: korte mouwen weer in ’ de grote stad ’ = Invicta / G shock etc om,

als ik lange mouwen / jas aan heb = draag ik waar ik op dat moment zin in heb. IWC, Rolex, of waar mijn voorkeur die dag naar uit gaat. Horloges draag ik voor mijzelf en zal er nooit meer showen, pronken of wat ook en zeker niet ’ andere mee de ogen uitsteken of op aparte gedachten brengen ’

juist my 2 cents, keep it safe everyone

8 likes

De drie duurste horloges die ik heb zijn een Grand Seiko, een Cartier Santos en grappig genoeg een Citizen limited edition met washi paper dial. Van die drie is de Santos de meest prijzige en de meest herkenbare.

Grappig genoeg draag ik die het meest onbezorgd van die drie, omdat de Grand Seiko mijn favoriete horloge is, maar maar 30m WR heeft, en de Citizen met washi paper dial een gelimiteerde oplage is die, als er iets mee gebeurt, eigenlijk niet makkelijk vervangbaar is.

De Santos is 100m wr, en als er morgen toch iets mee gebeurt kan ik er overmorgen weer eentje op de mat hebben liggen, net als de Rolex, zeg maar.

Van dat soort uitspraken krijg ik altijd de neiging om zo iemand aan Shank Sinatra en Señor Stabby voor te stellen. Wat een zakkenwasser. Zo boos. Je doet het niet, als beschaafd mens, maar je zou ze de nek om draaien.

4 likes