Ligt er echt aan waar ik naartoe ga, ik draag niet alles naar elke plek. Stem m’n horloge, en de waarde ervan af, op de plannen van de dag.
Niet iedereen zit er dermate warmpjes bij dat dit soort dingen hem of haar geen reet uitmaken hè?
Financieel zou het wel een aderlating zijn, het gaat mij er meer om dat het duurste horloge niet het horloge hoeft te zijn met de grootste emotionele waarde. Of het horloge wat het meest onvervangbaar is.
Als ik morgen de Santos niet meer had zou ik geen traan laten, de Citizen en Grand Seiko wel.
Maar als je er niet zo warmpjes bij zit moet je geen dure horloges kopen die financieel onvervangbaar zijn. Dat zou de stelregel van mijn moeder zijn. Nooit iets kopen waar je er niet makkelijk twee of drie van op de bank hebt staan, huizen uitgezonderd.
Herkenbaar.
De plant ziet geeneens het verschil tussen Tudor en Rolex.
Ftfy. Oh en het ging nou net om korte mouwen
Ik vermoed dat het voor auto’s ook niet altijd opgaat. Verder mee eens.
Rolex kun je kopen op de pof. Die appreciëren meer dan de rente die je betaalt.
Ik draag mijn Rolexen eigenlijk alleen maar onder de douche. Daar zijn ze toch voor gemaakt
Oh wacht…ik heb helemaal geen Rolex
Gewoon dragen joh, vaak bu-j te bang
De-geheleseatbelt-NATO
Bij mij zeggen ze altijd o sorry ben jij het en rennen dan hard weg.
Maar uuhhh genoeg leuke andere merken toch dan Rolex.
Ggggga…
Ik heb overal en altijd mijn horloge om.
Maar ik woon dan ook niet in de randstad. Dus geen probleem.
Ik wel. Maar in een stuk waar je met een stalen Rolex gewoon een pauper bent. Maar ja, soms wil je een beetje gekruid eten. En moet je door de as van het kwaad.
Ik doe dan wel mijn judopak aan. Voor het afschrikwekkende effect.
Mag je gerust doen, toch niemand die het interesseert. En de guccipetjes willen het al helemaal niet.
Ik heb 1 keer horloge gekocht die ik niet durfde te dragen. En dan niet eens diefstal maar schade. Dus die heb ik weg gedaan. Als ik me zo voel heb ik te duur gekocht, en kan ik er niet van genieten.
Een Breitling is voor boze witte mannen. Die zitten thuis op de bank met een blik Schultebrau en een zak Euroshopper chips.
Kip piri piri? Dat waaiert altijd zo lekker uit ik de pot hè?