Teveel paloeloe denk ik. Gelukkig hoef ik het allemaal niet schoon te maken.
Dacht nog dit weekend dat t misschien tijd werd na anderhalf jaar om de speedmaster weer weg te doen voor een Explorer 2. Maar liefde voor de speedmaster bleek te groot. Ook grotendeels door de gedachte in mn achterhoofd de Explorer niet te gaan durven dragen.
Daardoor in t verleden mn polar ook weggedaan
Nu je het zegt, ik heb inderdaad nooit een getint of donker gekleurde meneer gezien met een Breitling.
Altijd roomwitte heren, die graag naar Nederlandse knallers of hardcore luisteren.
En stukadoors
Die 24/7 RadioNL op hebben staan, op volume oorbloeding.
Eigenlijk wel.
Ik woon, werk en lééf in Amsterdam, wat voor mij inhoudt dat ik mijn horloges gewoon overal draag om van ze te kunnen genieten.
Mensen uit London vinden het verfrissend dat ze alles kunnen dragen in Amsterdam, mensen uit Johannesburg CBD vinden London een cakewalk!
Ik draag mijn DJ overal (behalve in London of Manchester). Weet niet of ik dat met (bijvoorbeeld) een Daytona ook zou doen.
is lange tijd favoriet geweest bij Roma en Sinti, voordat de SkyDweller deze positie overnam…
Dat zijn die tomaten toch?
Ik kan mij er ook een beetje in verplaatsen. Ik heb een DJ36 met smooth bezel en oyster, maar de pcl’s van de band glimmen als een dolle in de zon. Ik vind het schitterend (anders had ik wat anders moeten kopen), maar ik doe hem soms inderdaad ook ff niet om als ik naar bepaalde steden of wijken moet.
Ik draag gewoon wat ik wil dragen, waar dan ook. Ook in de vakanties draag ik net zo makkelijk een Rolex, met of zonder goud. En ook net makkelijk in de binnenstad van Den Haag. Tis toch zonde om je DJ thuis te laten, daar heb je hem niet voor gekocht. Maar als jij je veiliger voelt met je Casio, gewoon lekker doen.
Dat is wel zo verstandig met dure horloges en de goedkope gewoon in het zicht leggen, niet interessant voor de boefjes
Lafbek, tis juist de meest veilige wijk van Nederland
Hier voldoe ik precies aan, scherpe profielschets.
Dit komt er dan weer niet in bij me.
Een horloge is er om te dragen… waar en wanneer dan ook. En als je je niet veilig voelt om met een bepaalde ergens te lopen. Verkoop m dan, en koop iets goedkopers… en koop van het restantje wat je overhoud een leuk kadootje voor je partner.
Je partner blij, jij misschien daardoor daarna ook 5 minuten blij… Iedereen happy!
Zou me er ook niet te druk om maken, als je wel bestolen wordt is er altijd wel iemand die het met z’n telefoon filmt.
De dader is dan zo opgespoord. Toch?
Groet,
De naive Noordeling.
Ze ze… hem dan.