Zorgen of nog niet

Heb een standaard skx007 besteld maar er is volledige radiostilte. Moet ik me zorgen gaan maken?

Waar heb je die besteld? En heb je met paypal betaald?

Hmm via mobiel krijg ik bericht niet in goede forum. Ervaringen met monsterwatches.

Oh. Dan komt het wss wel in orde. Alleen wanneer dat is de vraag hij is erg traag soms.

Hoop het. 10 dagen geleden besteld.

Absoluut

3 likes

100 % in orde. Rob is soms laat met leveren.:ok_hand:

Nee. Duurt daar regelmatig 2-3 weken zonder je iets hoort. Maar het komt wel altijd in orde bij MW. Heel raar natuurlijk en totaal geen service voor je klanten maar het is verder geen onbetrouwbaar adres.

2 likes

Dit.

Rob levert altijd, maar van die 10 dagen kun je soms rustig 30 maken.

Ik ben in een goede bui, ik zal je even een nummer sturen waar je een berichtje heen kan doen (alleen whatsapp).

1 like

Op facebook meldde iemand hetzelfde.
Hij gaf daar wel antwoord.
Ik weet het antwoord niet meer precies, maar het is vast nog wel te vinden als je even zoekt.

Dank je. Zou erg fijn zijn ja.

Al gestuurd. Rechtsbovenin zie je een groene 1. Dat is een prive berichtje.

1 like

Ik weet het antwoord al. Laatst ook meegemaakt daar. Volgens zijn website is het op voorraad, maar in werkelijkheid moeten ze dan vaak nog besteld of ontvangen worden door hem. Hij laat dan idd niets weten. Heb dit een maand terug ook ervaren en kreeg als antwoord dat ze nog binnen moesten komen. Na mijn vraag waarom er dan vermeld staat dat ze op voorraad zijn was er wederom radiostilte. Uiteindelijk toch goedgekomen, dus gewoon geduld hebben. :+1:t3:

Als ik iets bestel zonder aanpassingen heb ik het altijd binnen een paar dagen in huis. Saffier kost meer tijd altijd. Weken idd.

Is standaard skx007. Zou best snel moeten kunnen. Nou ja. Ik wacht naar even af.

Robbie van Monsterwatches heeft een onberispelijke reputatie qua betrouwbaarheid, kwaliteit & aftersaleservice, dat het wat kan duren dan we gewend zijn kan, maar geen reden tot zorg

Wellicht komt het hier door

1 like