Zouden jullie doorsparen voor deze JLC?

Hallo iedereen.

Toch weer een lichte twijfel. Ik dacht dat ik eruit was. Mede omdat ik een max budget van €7000 in mijn hoofd had met deze horloges als opties. Zenith el Primero is eigenlijk afgevallen… En dan kom je toch wat tegen van wow. Dit is toch ook wel heeeeeul mooi, Maar ook heel wat duurder dan mijn max budget

1. Omega Globemaster

1. GS Snowflake

1. GS hi beat

En nu komt het.

De rest laten liggen en doorsparen voor deze?

JLC Thin Moon.

Wat vinden jullie? Volgens mij heeft iemand deze met donkere wijzerplaat hier op het forum. Zou graag ervaringen willen weten.

En als laatste. is er op (dit model van) JLC überhaupt korting te bedingen?

4 likes

Ik zou nog even blijven sparen, die JLC is echt een schoonheid

Jazeker.
Zowel in wit als zwarte uitvoering hem erg mooi en stijlvol.

Korting kan je altijd wel bedingen (zelfs bij de McDonald’s als je dat zou willen). Het is gewoon handel.

JLC. En anders de Omega.

JLC Thin Moon is echt een pracht horloge!
Ik heb hem zelf even om gehad (gewoon omdat het mocht) en was erg onder de indruk :heart_eyes:

Ik vind hem veel bijzonderder en meer klasse uitstralen dan de Omega.

GS is een heel ander soort horloge, maar dan zou ik voor de Snowflake gaan.

@tompj, kom er maar in!

Mijn mening? Die JLC is prachtig maar echt een ander horloge dan die andere 3. Als je eigenlijk een dresswatch zoekt kan er weinig aan tippen (onder de 10k, that is) en zou ik biet verder zoeken. Zoek je een sportiever horloge, dan lijken die andere 3 mij geschikter, ook al hebben ze niet dezelfde statuur als de JLC.

Kortom: volgens mij is het meer de vraag wat je zoekt dan of de JLC het geld waard is (antwoord: ja).

2 likes

Ligt eraan wat je wil natuurlijk. De Omega vind ik spannender ogen, de Seiko is een technisch hoogstandje en de JLC is een klassieker.

Voor mij blijft het de Omega, maar dat komt ook omdat ik iets heb met het merk & omdat de JLC mij net iets te kostbaar zou worden. De JLC is ontegenzeglijk prachtig en natuurlijk nooit een verkeerde koop.

Allemaal erg mooi.
Mijn persoonlijke keuze zou tussen de Omega en de GS zijn.

JLC , zonder meer , een tophorloge .
Eenmaal in je bezit is het een blijver.

Lekker door sparen voor die JLC, heb het gevoel dat je die het meest wil hebben dus die doen.

Als idd alleen het sparen in de weg staat, dan zou ik het wel weten. Het langere wachten maakt het plezier van het krijgen uiteindelijk enkel groter.
Zoals al eerder aangegeven in het topic, zijn het wel erg verschillende soorten horloges.

Succes met de keuze!

2 likes

deze kopen (even een brichtje sturen vragen naar z’n beste prijs) voor 5K euro

retour ticket boston erbij voor 409 euro (809 euro + 300 = 1200 euro voor 2 tickets voor een lang weekend)

en je hoeft niet eens door te sparen en je doet je vrouw er een enorm plezier mee met een weekendje Boston :wink:

5 likes

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar die JLC vind ik echt heel saai…dus nee…

1 like

Thin moon, met kop en schouder erboven uit !

De JLC heeft wel heel veel klasse! Ik zeg doen

Hamburgers met korting! Oh oh ohoh oh

5 likes

Of jong gebruikt :wink:

7 likes

Gaan voor de JLC inderdaad.

Ik ben een omega fan, maar de JLC is zoooooo mooi…