Hoi iedereen,
Zouden jullie voor een bepaalde periode of voor een speciale gelegenheid een horloge huren?
- Ja
- Nee
Ben benieuwd waarom wel of juist waarom niet!
Hoi iedereen,
Zouden jullie voor een bepaalde periode of voor een speciale gelegenheid een horloge huren?
Ben benieuwd waarom wel of juist waarom niet!
Waarom?
Goeie vriend van mij gaat binnenkort trouwen en wil niet direct een mooi horloge daarvoor kopen. Lijkt mij leuker om juist wel te kopen, maar ben wel benieuwd wat jullie zouden doen.
Kan me de aantrekkelijkheid niet gauw voorstellen. Wat leuk is om te huren is zo duur dat ik me ook geen schappelijke huurvoorwaarden kan indenken.
Dan draag je geen horloge, probleem opgelost.
Dat betoog ik hier wel vaker maar landt niet altijd even goed. Wellicht ook begrijpelijk op een horloge forum.
On topic: Nee. Ik huur ook geen dikke Audi om rondjes mee over de ring te rijden voor een huwelijk.
Kun je ook trouwringen huren?
Ik heb het gevoel dat dit een fantastisch topic gaat worden! ![]()
Of een vrouw?
Je was me net voor. En ja.
Ja hoor, maar volgens mij is daar een woord voor ![]()
Lijkt mij niks, zou ik dit voor een speciale gebeurtenis willen doen wil je juist iets behouden als herinnering. Wat ik verder kan denken is puur als opscheppen maar dat vind ik laag.
Persoonlijk zou ik zo’n horloge willen houden, juist vanwege de gelegenheid.
Al is het maar een Seiko van 200€ ofzo, dan heb je een prachtig aandenken aan een nog mooiere dag.
waarom niet
Ik vind ’ ik heb een horloge gehuurd’ een beetje triest klinken. En er is in bijna elke prijsklasse wel een leuk horloge te koop die je dan na je bruiloft in de la kunt leggen of aan Bill kunt geven voor het goeie doel ![]()
Ja dit dus, 100x liever goedkope seiko of iets in die trent. Gewoon iets wat je alsnog voor je leven kunt houden en je wel hebt gedragen bij die speciale gelegenheid.
De meest onzinnige vraag die ik hier in ruim 5 jaar gehoord heb.
Jahoor, dat lijkt mij wel wat.
Om uit te proberen of een bepaald horloge echt bij je past.
De meest onzinnige vraag die ik hier in ruim 5 jaar gehoord heb.
Dat geloof ik dan weer helemaal niet, de voorbije paar jaar in gedachten. ![]()
Horloge huren klinkt als een horloge te willen dragen en indruk te maken met iets wat eigenlijk niet binnen het budget valt. Er zijn prachtige horloges te koop in elke prijs categorie waar je je beslist niet voor hoeft te schamen. Zou persoonlijk 100x trotser zijn met een eigen Hamilton of Seiko om de pols dan met een ‘gehuurde’ Rolex.
Laat hem een g-shock kopen. Dat overleefd ook gelijk de ruige bruiloftsfeest en nacht.