Dan gewoon geen horloge dragen, alsof het iemand anders ook maar iets uitmaakt of de bruidegom een horloge draagt.
En als je het voor jezelf doet snap ik huren al helemaal niet.
Ik kan hier verder niks van maken. ![]()
Dan gewoon geen horloge dragen, alsof het iemand anders ook maar iets uitmaakt of de bruidegom een horloge draagt.
En als je het voor jezelf doet snap ik huren al helemaal niet.
Ik kan hier verder niks van maken. ![]()
Ftfy.
Dito met een bruidsauto.
Precies dit.
Bruidsauto vind ik anders. Het is overduidelijk dat het niet je eigen auto is.
Een trouwhorloge huren is net als tijdens de huwelijksnacht een condoom dragen en tegelijk je e-mail checken.
Dan vindt hij een horloge niet belangrijk en dus zou mijn advies dan zijn: draag er dan geen.
Een trouwhorloge kies je om altijd een herinnering te hebben met een horloge die je dierbaar is. En die bij je persoonlijkheid past - bijvoorbeeld om te laten zien dat je tegen oubollige etiquette regels bent, maar wel smaak hebt. Het is als een sierraad, bedoeld als aanvulling op je outfit. Andermans horloge is niet de jouwe, tenzij het een erfstuk betreft die elders in de familie thuishoort.
Als ik mijn trouwhorloge zie, dan denk ik aan mijn vrouw, mijn trouwdag, het voortraject, champagne, vriendschap en heel veel andere positieve dingen. Het staat symbool voor heel veel moois in mijn leven en geen onempathische autist (of andere zak hooi) die daar verandering in kan brengen.
En hij kan er dan niet voor die ene dag een van jou om?
Het is toch niet voor nix een
Ik kan geen zinnige reden verzinnen waarom dit onzinnig zou zijn. Maar toch zou ik het niet doen.
Ik heb horloges. En aangezien het niet allemaal duikers of toolwatches zijn, ook voor iedere gelegenheid.
Dan nog heb ik een teringhekel aan leasen of huren.
Hoe dan?
Ik heb wel een Submariner voor hem te huur. €900 voor 24 uur en afdoen tijdens de huwelijksnacht.
Als je kennis of familie bent, dan weet je echt wel of de bruid een Mercedes cabrio, Porsche, of Rolls Royce in de garage heeft staan.
Er zijn mensen die dat wel doen. En tuuteren dat die huurauto’s kunnen… ![]()
Dat gezegd hebbende, ik zou het ook niet doen.
Waarom een horloge huren? Voor dat geld kun je ook een leuk horloge kopen, want ik ga er niet vanuit dat jouw vriend een G-shock zal huren…
Want?
Soms kan dat heel nuttig zijn.
Ja, maar als het héél lang is voor héél weinig geld… ![]()
Waarvoor dank ![]()
Gewoon een moneymaker voor list halen, de pijn van de prijs slijt maar de herinneringen blijven.
Nee. Jij weet dat. Er zijn volkstammen genoeg die dat niks interesseert en die dat niet weten.
Alsof mijn familie en vrienden precies weten welke auto’s en horloges ik allemaal heb… niet iedereen heeft die interesse.
Nouja, daar gaan we het dan niet over eens zijn ![]()
Het huren van een bruidsauto is veel meer gemeengoed. Niemand kijkt er vanop. Met een horloge is dat anders.
Er is toch ook een site die leningen verstrekt voor horloges? Zal vast wel interesse voor zijn.