Zouden jullie een Horloge huren?

Wie een horloge huurt, diens rekening schuurt.

2 likes

Ah, jij koopt een auto als je op vakantie bent en als je naar huis vliegt laat je ā€˜m…. Ik heb geen idee?

2 likes

Nee joh. Dat is jouw POV.

Huur of leen een horloge, niemand die het ziet. Alleen jij die het weet.

Is echt niemand mee bezig. Of weet jij nog precies welk horloge jouw vrienden om hadden toen ze in het bootje stapte. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jij bent gevoelig voor dit soort uiterlijkheden waardoor je het ook ziet bij een ander.

2 likes

Ik zie dat je een PP ter huur aanbiedt hier?

Ga je trouwen?

Want: gezelligheid kent geen tijd!

1 like

Horloge huren ? Pfff wat is de borg dan ? :thinking:

2 likes

De oplossing: https://www.bol.com/nl/nl/p/casio-edifice-classic-efr-s108d-1avuef-heren-horloge-39-9-mm/9300000010170331/?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Heb ā€˜m zelf ook besteld :blush:

Lekker op mijzelf reageren om een voorbeeld te geven.
Koop dit:

seiko-swr103p1-conceptual-18292532

Seiko Tank, past onder iedere mouw, aan het altaar denkt men dat je een Cartier draagt, en mocht je nette pak onder de champagne en taart zitten dan koop je zo een nieuwe.

Bij sommige sites net onder de 200€ te krijgen.

6 likes

Bij gebrek aan vriendin en bezit van een trouwring lijkt me dat niet wijs.

1 like

Piekje daags: www.parivoir.com

1 like

Zelf zou ik het niet doen maar snap wel als mensen dit zouden willen. Is toch bijzonder om eens iets te dragen wat je normaal gesproken nooit doet, los van de gelegenheid. Ik ben ook blij met mijn auto maar af en toe met een snelle auto over het circuit heen is toch super tof.

1 like

Volgens mij is dat tegenwoordig een meerderheid

Dat hoefde je toch niet meer te vragen?

1 like

Precies op deze gedachte stoelde mij gedachte.

Duurzaam idee…

Het bruidje.

3 likes

Tuurlijk, altijd handig om de tijd bij je te hebben

Nou precies dit. Dat lijkt me best een optie. Ik had alleen nog nooit van horloge huren gehoord.

2 likes

Dat is eng specifiek… …

Dan bleef alleen dit over zeker: