Zouden jullie een Horloge huren?

Yep. Heb er zelf weinig mee, maar ik lees hier een hoop boehoe reacties over het huren van een trouwauto. Gaat 9 van de 10 x toch niet over een Lambo of een of andere hippe Mercedes he, zoals bij Turkse oid bruiloften.
Dit :point_down:t4: snap ik wel, zeker in een mooie setting.
image
Dit niet.

Maar goed, ieder zijn ding. Ik liep naar het stadshuis. En was daar binnen een half uur ook weer weg.

Aldus sprak @Oldsmobile :smile:

3 likes

Die kunnen ook prima toch? Met zo’n bloemstukje voorop en chauffeur voorin? Ik doelde trouwens meer op die gehuurde AMG’s, Audi’s, Lamborghini’s etc. En als het de trouw auto is kan dat ook prima wat mij betreft overigens. Die overdreven Hollandse nuchterheid dat je in je eigen afgetrapte golf bij je aanstaande schoonouders voor moet komen rijden omdat je jezelf in een gehuurde auto als meer dan je bent voor zou doen…

1 like

Ook hier aan domme hobby’s geen gebrek.
Maak haar ook wijs dat het “investment pieces” zijn.
En zij doet dan net alsof ik er verstand van heb.

Stiekem weten we beide dat er afgeschreven schroot in de garage staat te verstoffen.
Zijn net horloges.

Een vrouw kost geld, of je nu scheidt of bij blijft. Maar ik vind als man mag je uzelf niet op de laatste plek zetten.

meeh, valt mij in dezelfde categorie als

Een limo zou trouwens nog wel geinig zijn, al is het om te fukken.

Maar goed, het blijft ieder zijn ding, en misschien ook wel leuk als je jong bent, dus ik zeik ook nooit een ander af als je dit perse wilt doen. Laat ieder zijn feestje lekker houden zoals ie het zelf graag heeft. De een huurt een Rolls, de ander trouwt in een kasteeltje, en de derde doet het in de voetbalkantine.

1 like

Op zich een leuk idee, ga ik zeker doen de volgende keer dat ik een rapclip ga opnemen.

Nee. Maar wel kreeft en patatten. :crazy_face:

Nee, maar ik ben wel tevreden met de reacties die deze vraag oplevert. Puur vermaak.

1 like

Ik zeg nooit, nooit!

Misschien ben ik ooit een successful producent van actie films en heb ik specifieke horloges nodig voor een period accurate scene.
Dan wil ik natuurlijk niet gewezen worden op mijn HF post waar ik het idee verwerp.

Nu doe ik niets in film of TV dus ik verwacht dat ik nooit ga huren.

1 like

De huur is doer

Leuke verscheidenheid aan reacties, dus leuk topic! :+1:

Ik zou niet gauw een horloge huren, maar respect uiteraard voor iedereen die dat wĂŠl doet.

Het vraagstuk speelt bij mij persoonlijk niet, omdat ik meerdere horloges heb. Voor iedere gelegenheid wel iets. En als ik geen horloge zou hebben zou ik er ook geen huren, want dan zou er ook vast geen interesse in hebben. :slightly_smiling_face:

2 likes

Even een vraagje tussendoor: denken jullie niet dat een deel van de doelgroep eerder een replica zal kopen? Zeker als we het over producenten van bijv. videoclips hebben, of anderen die voor een wat oppervlakkige reden een dagje een Rolex oid willen dragen? Sterker nog; hoe moet je als huurder weten of je wel een echte sub huurt?

Omdat je voor je in het huwelijk treed altijd de doos en papieren moet overleggen met de desbetreffende huwelijks ambtenaar.

Dat is de volgorde.

3 likes

Gewoon even een afspraak maken bij een horlogemaker om het horloge na te laten kijken.

1 like

Of gewoon een trouwzaaltje huren de de AD. Samen even koffie drinken en passen, door naar de trouwzaal, exibition only terug in de etalage en bruidspaar zo op de wachtlijst, met aanbetaling als huwelijkscadeau. :slightly_smiling_face: Gek eigenlijk dat dit nog niet bestaat

1 like

En dat komt omdat dit een forum is voor mannen.
Mannen met een domme hobby.

Vrouwen beredeneren anders.

“Wie gaat er nou trouwen met een kneus die te dom is om een horloge te kopen”
“Nou meid zorg dat het huis op jouw naam staat”
“Heb je genoeg anti conceptie”
“Je kan nog vluchten”

2 likes

Ik zie een gat in de markt

2 likes

En met jou nog zoveel meer

2 likes

Hmm… een flink deel van de vrouwen die ik ken redeneert volgens mij heel anders. Zou het kunnen zijn dat niet alle vrouwen hetzelfde zijn? :thinking: