Alle merken komen weer met nieuwe modellen. Deze duiker staat hoog op mijn lijstje…De prijs is nog niet bekend helaas. Hopelijk een beetje normaal.
Mooi horloge. Ben ook wel benieuwd naar de prijs.
Ziet er idd leuk uit, maar ik ben al voorzien van een jaren 70 versie.
Heel leuk kijkend naar de specs €399/499 denk ik.
Voor mij zeker een kansmaker.
Denk eerder het dubbele en dat mag he als het een ‘remake’ is
Ja…leuk ding indeed.
Ben bang dat je gelijk heb. Ik kwam hier al terug om het te corrigeren.
Las elders al $800-1000 hij is gaaf maar of ik dat wil betalen voor een Citizen? Ik denk van niet.
Tja gek al die stijgingen ook bij Seiko…Breitling wordt ineens aantrekkelijker. Zou er ook niet meer dan 400 aan uitgeven.
Ik schat dat die met de metalen band tussen de €900,00 en €1100,00 zal liggen en misschien zit ik dan zelfs nog te laag. Maar he, die uit 77 heeft het wel 6 jaar volgehouden onder water, dan mag het wel Citizen heten maar hoeveel van onze (eigenlijk) veel te dure duikers zouden dat volhouden. En hij is van titanium, dus lekker ligt. Een prijs zo rond de €500,00 kan je echt wel vergeten.
Een tof horloge in de juiste afmetingen . En titanium dus lekker licht . Enige nadeel is dat er een datum op zit . Maar dat is nou eenmaal mijn ding .
Sorry voor het heropenen van een wat ouder topic, prijzen zijn bekend:
De NB6021-17E, zwart op rubberen band: €650,-
De NB6021-68L, blauw op titanium band: €750,-
Ik vind ze erg vet, ga zeker kijken om er eentje aan te schaffen!
Bron: https://monochrome-watches.com/the-citizen-promaster-mechanical-diver-200m-nb6021-live-pics-price/
Dat valt nog alleszins mee!
Vind ik ook, als je de specs eens bekijkt.
Waardige re-issue, leuk verhaal er achter. Ik ben benieuwd naar de release datum.
Ik heb gemaild met Citizen Europe en die zeggen dat de horloges vanaf september beschikbaar zijn. Da’s dus helaas net na de zomer, maar dan hebben we nog iets om naar uit te kijken
Kijk, dat is mooi. Ik heb ze ook gemaild, maar geen antwoord gekregen, dus blij dat de datum toch is gecommuniceerd!
Leuk ding. Zoek nog wat voor tijdens het kitesurfen. Deze maakt wel kans.
hij is al via Japan verkrijgbaar. In september hier dacht ik…
Even wachten want ze zijn hier goedkoper straks.
Dat word het eerst volgende horloge wat ik ga kopen