Al bekend wat deze hier gaat kosten?
Als je even terug scrolt kan je het zien.
Mooi maar geen 750euro mooi
Dit is niet vegelijkbaar met een NY004 promaster. Vind het een mooie prijs. Jammer dat de stalen band alleen op de blauwe komt. Die heeft qua looks te veel overeenkomsten met mijn BB58 in blauw. Een zwarte op staal (titanium dan) was super geweest voor erbij.
Zeker gaaf! SPB143 vibes, maar net iets anders. Erg tof!
Soow, die nieuwe ziet er strak uit!
400-600 zou echt top zijn, zou ook goed voor het merk zijn om publiek te trekken.
750 neerleggen voor een citizen … hmm
anyway enkele video’s toonde dat de bezel niet heel lekker aanhoorde/voelde. ik wacht even af.
op zn nederlands; wat heb je betaald ?
Echt een mooi model hoor, band ziet er ook comfortabel uit? Heb bij deze wat meer retro-vibes dan de SPB-14x
Dat kan ik beamen! De bezel voelt een beetje ‘light’ aan. Alsof het van aluminium is. Maar de action is wel erg goed moet ik zeggen. Draait heel soepel, maar je voelt en hoort de clicks goed.
De band is helaas ver weg van rubber. Dus hij ruikt ook chemisch. Maar is wel heel soepel, dus heel anders dan de band van de NY0040. Ik vind hem voor een standaard band niet verkeerd.
Thanks! En ja toch echt wel anders. Sowieso door het materiaal natuurlijk. En de bezel-inlay is van aluminium, wat al wel mijn voorkeur heeft. De dial is ook heel mooi…diepzwart.
Eerste indruk is erg goed! Perfect vakantiehorloge.
Toevallig komen deze ook net binnen. Timing is alles.
Mooi hoor! Waar heb je deze besteld?
Dankje! De bandjes of het horloge?
Bandjes van CheapestNatoStraps en het horloge bij Kremer in Emmen.
Nice man, gefeliciteerd!
Bevalt goed zo te lezen? Kan niet wachten
Heel gaaf @Petteflet Ik wil deze ook eeg graag toevoegen an mijn Citizens. Maar wacht even een aanbieding af ik heb geen haast,
Hoe is de bezel valt die echt heel erg tegen? (In vergelijking met de Ny0040)
Gefeliciteerd met deze gave aanwinst
met dank aan @Petteflet 's info kan ik wellicht iets regelen.
ik beloof niets .
ik wil voordat ik navraag ga doen graag een PM van mensen die deze nieuwe release graag willen kopen , wel graag alleen serieus geintresseerde
Wat wil je regelen?
Dat is inderdaad wel handig om te bepalen of ik interesse heb
Ik heb navraag gedaan bij een juwelier die claimd nog voorraad te krijgen op korte termijn. Voordat ik de man ga lastig vallen over korting wil ik een paar gegadigde vinden die uberhaubt tot koop willen overgaan. Vandaar mijn vraag.