Zoveel moois deze zomer..Citizen Diver..

Bericht gekregen dat de juwelier er naar alle waarschijnlijkheid nog 5 kan krijgen. Hij gaat voor de zekerheid navraag doen. Mochten er dus genoeg mensen een willen kopen kan een korting geregeld worden.

2 likes

Promaster Mechanical Diver 200M “Fujitsubo” Black Ref. NB6021-17E – Gnomon Watches

1 like

en alweer uitverkocht, damn.

2 likes

2 likes

Komt vanzelf wel :+1:

4 likes

6 likes

Yes je hebt hem binnen!! :grin: :ok_hand: Eerste indruk?

1 like

Hoe is de bezel in vergelijking met de NY0040?

1 like

Wat een horloge! Licht, vanwege het titanium, dat hem ook gelijk een mooie grijze kleur geeft

Dit dus, ik ben tot nu toe onder de indruk, ook mijn eerste titanium horloge :muscle:

1 like

Loopt iets lichter, waarschijnlijk vanwege het titanium, maar de tanden grijpen wel lekker. Maakt een stevige indruk, niets mis mee :+1:

2 likes

€650 is de normale prijs toch?

1 like

Lume ook prima na een paar minuten buiten

6 likes

Yep

1 like

@Petteflet en @Gup gefeliciteerd mannen! Prachtig horloge zeg.

2 likes

Thanks @Zuid !

@Kahan deze buddy, deze :grinning:

2 likes

Ik had natuurlijk al gelezen dat deze Citizen het uurwerk 9051 heeft, wat bekend staat om een hoge anti-magnetic rating. Maar die blijkt dus zelfs hoger te zijn dan Omega met zijn METAS Master Chronometer uurwerken. :joy: 16,000 Gaus vs 15,000. Maar goed, Omega test ze ook daadwerkelijk. Ik heb niet het idee dat Citizen dat ook doet. :wink:

Erg leuk dat je ook zo enthousiast bent! Ik vind het ook echt een geweldige tool-watch. Maar ik weet nu niet zeker of ik m’n NY0040 nog ga houden.

Ga je hem trouwens ook nog op andere bandjes dragen? Beetje nato fan ook? Hij kan echt alles hebben he. :ok_hand:

1 like