Zulu

Hierbij ook een compliment voor Zulu :thumbsup:

Vlotte deal, leuke correspondentie en alles zoals beschreven. Topper :slight_smile:

1 like

Balgje en bandentooltje overgenomen van (@Zulu) Dennis.
Volgens afspraak verzonden en prima verpakt.
Top !!! :+1:

1 like

SKX007 met Oyster gekocht van Dennis,

Communicatie verliep vlot, horloge exact zoals beschreven, verpakking kon niet beter… Al met al super !!

Zeker een aanrader,

@Zulu bedankt man

Adriaan

1 like

Aevig Huldra overgenomen.
Prima communicatie en levering

1 like

2 Bandjes overgenomen, goede communicatie en vlotte verzending, prima zaken mee te doen.

1 like

Volgens mij is dat een andere verkoper :smile:

Bandje en pushpins overgenomen van Dennis. Snelle reactie op vragen en correcte levering, heel netjes verpakt. Top en tot een volgende keer!

Denk Dennis,

Rob

1 like

Goede ervaring gehad met @Zulu. In snelle deal een horlogekistje van hem overgenomen. Betaling gedaan op een vrijdagavond naar andere bank, waardoor ik verwachtte dat het geld pas maandag op zijn rekening zou staan. Desondanks verzond Dennis de doos zaterdag al.

Vervolgens samen een onprettige ervaring gehad met PostNL. Ze waren het pakketje “kwijt”. De bezorger had 'm als bezorgd ingescand maar de afhaallocatie had 'm nooit ontvangen. Om een lang verhaal kort te maken: 3 weken later heb ik de kist in huis en ik ben er erg blij mee. De communicatie met @Zulu verliep altijd aardig en vlot. Topverkoper!

1 like

Bandje verkocht aan @Zulu. Snelle en goede communicatie, en snelle betaling! Aanrader dus👍

1 like

Horloge verkocht aan @Zulu.
Snelle communicatie en centjes waren overgemaakt voordat ik pap kon zeggen.
Any time again. :+1:

1 like

GECKOTA handmade ( deze) 20mm 120/80 met blauw stiksel overgenomen van @Zulu. Vlotte communicatie en verzending. Goed verpakt. Helemaal prima!
Bedankt en groet, Bertjan

1 like

Horloge gekocht van @Zulu, keurig als beschreven en snel verstuurd. Top :+1:

1 like

Mooi Stowa boek ontvangen van @Zulu. Communicatie en verzending was perfect, boek is heelhuids aangekomen.
Heel erg bedankt!
:+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

twee Ko-banden overgenomen van @Zulu
Vlotte communicatie en verzending.
En hij schrijft prachtige advertenties natuurlijk!
:+1:

1 like

'n Ko overgenomen van @Zulu.
Leuk en snel contact, snel verzonden en super mooie band. Top!

1 like

Hier eveneens een Ko band overgenomen. Prima communicatie en verzending.

1 like

Mooi bandje gekocht van @Zulu. Blij mee en vlotte verzending. Gewoon goed.

1 like

Een mooie Squale overgenomen van @Zulu.
Snelle en accurate info en communicatie, horloge prima verpakt, en volgens afspraak geleverd. Dankjewel Dennis!

1 like

Een mooie G-shock overgenomen van @Zulu, erg goede communicatie en correcte en snelle levering.

Top Dennis, ik zou zonder zorgen weer van je kopen!

1 like

Vandaag afgesproken met Dennis, na even twijfelen heeft hij toch de trekker overgehaald voor mij Damasko…hij had het geld al overgemaakt en het horloge vandaag overgenomen. Lekker babbelen over de hobby hobby en allebei tevreden naar huis ! Aanrader en zou zo weer een deal sluiten met hem. Thanks en veel draagplezier :facepunch:t2:

1 like