Zulu

Van @Zulu een ex overgenomen, hij heeft er goed voor gezorgd! Bedankt ook voor de bonus gloves!


Bedankt voor de smooth deal, en mw. Zulu voor de tocht naar het postkantoor tijdens de zwaarste winterdag tot nu toe!

1 like

Van @Zulu een prachtige Oris Chronoris overgenomen. Communicatie erg gezellig en alles perfect geregeld. Ik voorzie in de toekomst herhalingā€¦thx Dennis :+1:

3 likes

Wederom met Dennis @Zulu een vlotte deal beklonken :ok_hand:

4 likes

Whahaha great :joy::sweat_smile::+1:

1 like

Vandaag mooie Ko- band ontvangen van @Zulu
Prima contact en perfect verpakt en verstuurd. Nogmaals dank.:+1:

1 like

Weer een prima ervaring met @Zulu. Bandje overgenomen, en alles zoals gewend van Dennis! Vlotte communicatie, snelle verzending en het bandje precies als omschreven :+1: toppertje dus!

3 likes

Bijna vergeten. Ook een uitstekende ervaring met @zulu. Daar heb ik mij niet mee in de vingers gesneden. :upside_down_face:

Een topper!

giphy

5 likes

Heyā€¦was geburtā€¦ze beweegt niet meer :flushed::cry:

3 likes

Ide , ga dit eens heel gauw herstellen! Nota bene in mijn topic :expressionless:

3 likes

Ohā€¦how sweet it isā€¦:heart_eyes::ok_hand:

2 likes

Rainer doosje verkocht aan @Zulu.
Prima ervaring!

1 like

Een mooie Rainer horlogedoos overgenomen van Dennisā€¦hij was op zoek naar een maatje groter. :grin: Altijd weer zeer sjiek zoā€™n Rainer horlogedoos. Nu nog 2 lege plekken opvullenā€¦

Zeer blij meeā€¦thx Dennis aka @Zulu

:+1:

3 likes

Goede communicatie en vlotte verzending, bedankt

1 like

Weer een bandje overgenomen van Dennis @Zulu. Soepele, snelle en prettige deal :+1:

1 like

Vandaag van Dennis een Precista PRS-18 overgenomen, zoals gebruikelijk; gezellig even bijgepraat, horloge was zoals gezegd en wederom een leuke deal achter de rug!
:+1:

2 likes

Weer een fijne deal gesloten met Dennis. Deze keer voor een prachtige Grand Seiko. Zoals altijd was het erg gezellig en alles pico bello verzorgd, en bomproof verzonden.

Topā€¦dank je @Zuluā€¦en tot een volgende keer weer. :+1:

3 likes

Wellicht wat overbodig gezien alle goede ervaringen met @Zulu maar ook hier een dikke :+1: voor Dennis. Nog bedankt voor de koffie!

De Tutima is in goede handen :sunglasses:

2 likes

Watchpouch overgenomen van Dennis. Helemaal top, prima communicatie en snelle afhandeling. Highly recommended!

1 like

Horloge overgenomen van zulu zonder problemen.
De deal heeft even geduurd doordat we beide heren van de wereld zijn, maar desondanks is alles toch lekker vlot gelopen. Horloge was ook in topconditie!

Aanrader!!

1 like

Ik ben helemaal blij met de Damasko die ik van @Zulu heb overgenomen. Weer een erg prettige deal. Zeer aan te bevelen!

1 like