Zulu

Zojuist bandje ontvangen van @zulu Allemaal vlot en netjes en inclusief grappen en grollen.

Aanrader :smile:

1 like

Ook ik heb vandaag post gekregen, met daarin een bandje. Allemaal keurig en volgens afspraak. Thanks @Zulu !! :ok_hand:

1 like

Bandje overgenomen van @Zulu. Snel in de communicatie en verzending. Bandje kwam goed verpakt met nog een leuk extraatje. Kortom; helemaal top :ok_hand:

1 like

Rainer box overgenomen van @Zulu
Snel verstuurd en keurig verpakt, aanrader!

1 like

Ook hier een erg goede ervaring met @Zulu. Snelle en prettige communicatie bij een zeer soepele deal. Absoluut een aanrader dus!

1 like

Super bedankt @Zulu dat ik je Damasko over mocht nemen, onder het genot van een bak koffie mijn favoriet in ontvangst mogen nemen.
Dennis is een topper, bedankt. :+1:

1 like

Hier ook een meer dan prima ervaring met Dennis aka @Zulu
Een prachtige BB58 overgenomen in de staat zoals omschreven.
Verder onder het genot van een kop koffie een beetje gepraat over onze gezamelijke hobby.

Nogmaals dank :+1:t2:

1 like

Van het weekend een aantal horloge catalogi opgehaald bij Dennis. Hele aardige mede Helmonder :slight_smile:
@Zulu nog bedankt, erg leuk om in deze boekjes te koekeloeren :+1:

1 like

Vorige week een horloge verkocht aan @Zulu. Communicatie verliep prima, overdracht verliep ook top :+1:

1 like

Leuke snelle deal met @Zulu, bedankt.

1 like

Mooie GS overgenomen van Dennis (aka @Zulu)
Er prettig zaken doen :wink:

1 like

Met Dennis is het altijd goed zakendoen, dus maar weer een positieve ervaring aan dit draadje toevoegen.

1 like

Ik heb een oude liefde van hem aan Denis terug verkocht. Heel soepele deal en snel geregeld.
Fijn zaken doen!

1 like

Net een mooie horlogebox gekocht van Dennis. De box was als omschreven, goed verpakt en vlot verzonden. Fijne afhandeling zo!

1 like

Pouch en strap overgenomen van Dennis. Fijne communicatie en goede verzending. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

Horlogebandje verkocht aan Dennis. Reageerde vlot op mijn advertentie en maakte direct het geld over. Prima zaken doen!

1 like

Ik heb 2 schitterend Squale duikhorloges van Dennis overgenomen, super goede ervaring.
Goede prijsstelling, vlotte en prettige communicatie met snelle verzending, kortom wat wil je nog meer??
Nou superleuke goodies bij de horloges, erg leuk extratje als verrassing :smiley:

1 like

Leuk gesprek gehad met the one and only, en de beste man weer een horloge afhandig gemaakt.
Tot de volgende keer maar weer.

1 like

Horloge verkocht aan @Zulu.
Helemaal top wederom :smiley::+1:
Veel plezier met je beater en groetjes aan :cow2::cow2:

1 like

Leuk contact met @Zulu gehad!
Nette afhandeling en een net berichtje bij ontvangst! Veel plezier met de Hamilton!

10 10 10 10 10

2 likes