Zulu

Prettige horloge deal gedaan met @Zulu Prettige en duidelijke communicatie en gezellige corona-proof overdracht in de buitenlucht :mask:

Ik zeg… :star: :star: :star: :star: :star:

2 likes

Bandje gekocht van @Zulu.
Nette communicatie, snelle verzending en een leuk kaartje met de kerstgroeten.

Erg attent, bedankt!

1 like

Hier ook een bandje van @Zulu binnen. Ik moest al lachen toen ik het pakketje zelf zag en er zat nog een leuke kaart bij.

Dankjewel Dennis!

2 likes

Een deal met @Zulu is altijd prettig.

1 like

Ook een band overgenomen van @Zulu. Prima communicatie en verzending. Voor degenen die het voornemen hebben iets over te nemen van Dennis en twijfels hebben over onderstaande kan ik aangeven dat het premium product van Lidl er ongebruikt uit zag

1 like

Wederom een fijne deal gemaakt met @Zulu. Het horloge kwam bombproof aan en er zaten nog een aantal leuke goodies bij. Tot de volgende Dennis!

1 like

Een paar watch holders van Dennis overgenomen. Snelle verzending en bomproof verpakt. Top!!!

1 like

Heb een limited Fratello bandje van @zulu overgenomen.

  • hele fijne communicatie
  • duidelijk over verzenddatum
  • bandje is splinternieuw, precies zoals aangegeven in de advertentie

Samengevat: helemaal top!

1 like

Man man man wat ben ik er weer ingeluisd door @Zulu. Ik ging ‘even’ een bandje ophalen. ‘Kopje koffie Nils?’ Ja natuurlijk sla ik dat niet af. En vervolgens, je raadt het al, komt de horlogedoos op tafel. Het ene na het andere lekkers wordt tevoorschijn gehaald. Dennis heeft een prachtige collectie toolwatches. Maar toen zag ik wat zijn pols sierde. ‘Mag ik hem even vasthouden?’ vroeg ik. Stom natuurlijk want uiteraard mocht ik passen en het zaadje was geplant. Als dan? Ja je hebt dibs zei die beste man. Natuurlijk was nu ook het zaadje bij Dennis geplant en na hem bijna dagelijks met meerdere smeekbedes te bombarderen ging hij na een weekje overstag.

Dus bij deze: ga geen koffie bij Dennis drinken! Bezwijk je toch dan kan je rekenen op een hartelijk ontvangst en een rondje toolwatches. Je krijgt er geen spijt van. Zulu is een liefhebber!

3 likes

Op bovenstaand :point_up_2:t2: advies de koffie overgeslagen en een watertje gevraagd.
Help niet kan ik zeggen… (had ook een beetje haast)
Weg gegaan met een mooie IWC. Thanks @Zulu

Vlotte gast! Goede communicatie en fijne deal.
Zeker een volgende keer weer :facepunch:t2:

1 like

Perfecte ervaring met ruildeal met @Zulu! Alles wederzijds opgestuurd. Communicatie vlot, snel verstuurd, perfect verpakt. Heel goed! Dank Dennis.

1 like

Horlogebandje verkocht aan Dennis. Reageerde vlot en maakte direct het geld over. Prima zaken doen!

1 like

Bandje overgenomen van @Zulu. Top service, fijn contact en snel verzonden! Thanks!

1 like

Horloge overgenomen van @Zulu. Prettig contact en snelle verzending. Vriendelijk bedankt! :+1:t2:

1 like

Zojuist een leuke deal gemaakt met Zulu, het was gezellig, en kan het zeker iedereen aanraden. Dikke prima en zeker voor herhaling vatbaar, ik sluit mij dus volledig aan bij alle bovenstaande reviews.

1 like

Eerlijke, snelle deal met @Zulu . Snel en goed verpakt verzonden.
Het bandje dat ik kocht was volgens hem ongedragen. Dat was het ook volledig!

Topkerel!

1 like

Mooie G-shock overgenomen van @Zulu.
Snelle, duidelijke en vriendelijke communicatie! Ik vroeg nog om aanvullende wristshot foto’s, was ook geen probleem en snel toegestuurd gekregen, top!
Horloge was goed verpakt! Dit alles maakt het een 10+ ervaring!

1 like

Bandjes van Dennis (@Zulu) overgenomen, zeer vlot tot een overeenkomst gekomen (weliswaar met het mes op de keel :wink: )
Bedankt Dennis!

1 like

Mijn eerste transactie met @Zulu wat best een wonder genoemd mag worden. Met de flippersnelheid en de uitstekende smaak van Zulu was het een kwestie van tijd dat wij elkaar wisten te vinden. Gisterochtend zag ik een advertentie van mijn gading, er was weinig tekst voor nodig om het rond te maken. Het had niet sneller kunnen gaan, gisteren op de bus en vanmorgen al op de stoep, in volle tevredenheid. Zelfs met een kaartje met persoonlijke boodschap, hoe attent is dat!

Bedankt en tot snel!

1 like

Long story short: prima snelle deal en dito lid👍@zulu bedankt weer!

1 like