Zuludiver of uncle seiko waffle strap?

Mag ook wel voor $ 55,- incl verzendkosten.

Ik heb nog nooit iets gekocht van deze online giganten .
Ik hou er niet van.
Daarnaast snap ik niet waarom we allemaal zo ontzettend goedkoop en op de gok willen kopen.

Koop bewezen kwaliteit
koop lokaal
Koop bij de kleine man die zelf ook echt nog liefhebber is en achter zijn producten staat.

De waffle van monsterwatches altijd met plezier gedragen.

3 likes

Je wilt weleens wat proberen en dan is het top om te zien hoe het staat. En soms valt de kwaliteit echt enorm mee, duur is niet altijd ook beter.

Mijn persoonlijke ervaring is dat je toch snel het net niet gevoel erbij krijgt, en dan ga je weer op zoek naar de volgende. Uiteindelijk was je dan beter af om in één keer iets fatsoenlijks aan te schaffen.

Ik heb een mm300 band voor mijn Seiko dat is een mooie kwaliteit en ook de sluiting is solide. Je krijgt gewoon direct het gevoel, dit is goed en het draagt ook gewoon prettig.

3 likes

Ik ben het op zich wel met je eens, als ik een band koop als ‘primaire’ band voor een horloge moet het kwaliteit zijn, liefst OEM.

Maar

:grin:

1 like

Aanrader.

Maar niet als je op zoek bent naar een waffle strap waar dit topic over gaat.

Ik snap het wel hoor want deze heeft een connectie met het horloge wat jij hebt maar we zijn nu even op zoek naar een mooie waffle strap. :wink:

2 likes

Ok ik hou mijn waffle.

7 likes

Dat maakt toch niet uit met een waffle strap. Die ziet er sowieso goedkoop uit :joy::sunglasses:

1 like

Ik denk er rationeel hetzelfde over, maar als ik eerlijk ben kan ik de verleiding soms niet weerstaan

1 like

Eindelijk de tijd genomen om de waffle uit te proberen.

Is dat weer die chinese zooi? :open_mouth::yum:

bij mij zit ie er nog steeds om, heerlijk comfi

1 like

Ik zoek ook een waffle strap voor m’n skx. Waar heb je deze vandaan? Zit te denken aan een blauwe omdat ik de 009 heb. Of toch gewoon een mooie zwarte🤔

@Barrt AliExpress :grin: Als je echt topkwaliteit zoekt zou ik even gaan praten met @Proenski die heeft een Uncle Seiko waffle in de aanbieding die met de nieuwe belastingregels €55,- incl. verzendkosten en BTW kost als je hem nieuw koopt…

Haha je zou niet zeggen dat het een bandje van een paar euro is als je het zo ziet. Toch heb ik wel eens een bandje van Ali gehad die echt super comfortabel was!

1 like

Mijn Ali draagt ook lekker. Maar als je hem naast zo’n uncle seiko legt dan is de afwerking van de laatste toch vele malen beter. Die moet er dus ook nog een keer komen :ok_hand:

1 like

Voor de geïnteresseerden; ik heb een retourlabel gekregen om de grijze band gratis te retourneren via DHL (naar een adres in Nederland). 3 weken nadat ik de enveloppe bij DHL heb afgegeven is het aankoopbedrag + de verzendkosten terug op mijn rekening gestort.

1 like

Ik ben toch overstag gegaan en heb mijn siliconen waffle geüpgrade naar een natuurrubberen Uncle Seiko (via het lichtblauwe gedeelte).

AOOW siliconen.

Uncle Seiko rubber.

Qua looks ontloopt het elkaar niet eens zo veel. De Uncle Seiko heeft een wat gedefinieerder profiel en glanst meer. Het is wel erg prettig dat de rubber band helemaal geen stof aan zich bindt doordat het materiaal minder ruw is aan de buitenkant. Ook is het wat steviger en voelt het allemaal wat degelijker aan (mag ook wel voor een band die nieuw bijna 10x zo duur is). De siliconen band was wel een stuk soepeler en lichter en daardoor erg comfortabel.

Ik ben uiteindelijk vooral voor de Uncle Seiko gegaan omdat de waffle-look me zo bevallen is dat ik dit als primaire band voor de Turtle wil gaan gebruiken, dan mag het best een beetje kwaliteit zijn. Oh en omdat hij in het lichtblauw voorbij kwam natuurlijk :grin:. Ik weet niet of ik het ervoor over had gehad om een nieuwe uit de USA te importeren.

4 likes

Ziet er goed uit hoor. Ook mijn favoriete model op de Turtle. Ik vind de siliconen ook heel fijn zitten maar de US band is echt wel mooier!

1 like

Uiteindelijk heb je gelijk gekregen.

1 like