Zwaar teleurstellend polijst werk AD

Mee eens hoor. Als je naar een AD gaat dan mag je toch verwachten dat ze goed werk leveren. Niet iedereen zit 10 uur per dag op HF en kent alle adresjes voor servicen en polijsten.

5 likes

Voor hen maakt t wellicht ook niet zo uit.

Inderdaad! Niet zo zeuren, het plebs mag blij zijn dat de AD hun horloge wil ‘servicen’

Forum zit vol puristen. Die zijn veel kritischer dan de gemiddelde klant.

Zo kan je het ook zeggen, maar ik kan mij niet voorstellen dat Rolex zelf blij is dat hun horloges op deze manier afgeboerd worden.

Terugbrengen voor nog een extra polijstbeurt en:

Horloges voor kinderen

1 like

Ja precies dit.
Zelfs iemand die dit voor de eerste keer doet zal dit moeten voelen.
Hele kast vernield. Ik zou zeker een nieuwe kast willen want deze vormen hebben niks meer te maken met het origineel van Rolex.

Dus je brengt je horloge weg om hem mooier te laten maken dan ie was.
Kan je hem halen kijk je amper of ie echt ook mooier geworden is, er zal vast flink voor betaald zijn……ontdek je na vier maanden……dat er iets een beetje boel fout gegaan is.
Beetje laat daar diegene nu nog op aan te spreken, die gaat zich verstoppen achter die vier maanden en wat er in de tussentijd door jan en alleman aan het horloge verprutst kan zijn.

Als jij zeker weet dat jouw eigen verhaal klopt dan hoef je je niet te laten afschepen.

1 like

Dat hoeft zeker niet, maar na vier maanden vrees ik op weinig kans.
Had je het nu meteen gezien en aangegeven…….

1 like

Recht om te klagen verspeel je normaliter na twee maanden. Een redelijk ingestoken gesprek kan mogelijk wel helpen. De gemiddelde ondernemer wil toch tevreden klanten. Één ontevreden klant levert meer schade dan de winst van tien tevreden klanten.

3 likes

Rolex zal dit acceptabel vinden gok ik zo.
Alle krassen en deuken zijn er uit.

De Rolex AD’s in NL lijken weinig te geven om tevreden klanten.

Het is wel dood zonde. Je kan de kast laten restaureren.
Ik zou er denk ik voor kiezen om deze te verkopen en een ander exemplaar te kopen.

Nee hoor kasten kunnen volledig hersteld worden tegenwoordig.
https://www.instagram.com/p/CpSo8zDr171/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Mooi voorbeeld

Ok, ok, maar dan alsnog wens je heel veel succes met de bezel.

Oh dit wist ik ook niet. Tof.
Lekker zo laten nu, verkopen of aan laten passen als je je er echt aan stoort. Ben benieuwd naar je vervolgstappen. Hou ons op de hoogte😁

Ik zou ff een afspraak maken bij @lasteraar

2 likes

Ik denk wel dat de betreffende AD een beetje gefronste wenkbrauwen zal trekken na 4 maanden en helemaal al na een forum tirade als hier.
Absoluut onacceptabel werk resultaat, dat staat buiten kijf, maar je gang van stappen nemen zou mij persoonlijk niet aanstaan!
Ik hoop voor je dat ze ondanks dat je gaan helpen!

Vind ik wel, meerdere keren een Oris laten herstellen, super tevreden!

1 like

Tempus. Altijd tempus

4 likes

Als je naar AD gaat, doet rolex zelf dan niet polijsten? Je zou zeggen dat rolex dit wel weer in topstaat kan doen.

Of doen ADs zelf polijsten ofzo?

Wel super k in ieder geval!